ΥΠΟΔΟΜΕΣ

Με σύγχρονα λεωφορεία υποδέχεται το 2025 η Αθήνα

Σημαντική προτεραιότητα αποτελεί για το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η αναβάθμιση του στόλου των μέσων μαζικής μεταφοράς με στόχο τη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος, τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες, και την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία.

Ήδη, στην Αθήνα, κυκλοφορούν 270 νέα λεωφορεία, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, με στόχο τα 400 έως το τέλος του 2024, και τα 950 το καλοκαίρι του 2025.

Επίσης, στη Γραμμή 1, γίνεται ανάταξη 14 και αναβάθμιση 9 συρμών, με ένα σημαντικό ποσοστό αυτών να είναι έτοιμο μέσα στο 2025.

Την περασμένη εβδομάδα στο λιμάνι του τον Πειραιά ξεφορτώθηκαν 100 ηλεκτρικά λεωφορεία midi τα οποία θα δρομολογηθούν κυρίως στο κέντρο της Αθήνας και σε άλλους δήμους.

Πρόκειται για 100 λεωφορεία που ήρθαν από την Κίνα και την εταιρεία Yutong, την ίδια από την οποία αγοράστηκαν και κυκλοφορούν 150 διπλά λεωφορεία μήκους 18 μέτρων, μέρος της προμήθειας 300 λεωφορείων μέσω σύμβασης leasing, το σύνολο των οποίων θα κυκλοφορήσει μέσα στους πρώτους μήνες του 2025.

Η σύμβαση διάρκειας 10 ετών, ανάδοχος της οποίας είναι η Εθνική Leasing, υπεγράφη τον Αύγουστο και περιλαμβάνει:

·         100 πετρελαιοκίνητα αρθρωτά λεωφορεία, 18 μέτρων.
·         100 πετρελαιοκίνητα λεωφορεία, 12 μέτρων.
·         100 ηλεκτρικά λεωφορεία, Midi 8,6 μέτρων, ελάχιστης αυτονομίας 180 χλμ.

Η παράδοση των 300 λεωφορείων έγινε και αναμένονται άλλα 200 λεωφορεία φυσικού αερίου της Menarini (πρώην Industria Italiana Autobus) κι επίσης 100 αρθρωτά φυσικού αερίου της Iveco.

Με σύγχρονα λεωφορεία υποδέχεται το 2025 η Αθήνα 3
Το Yutong E12 είναι εξοπλισμένο με μπαταρίες χωρητικότητας 350 kWh, που του προσδίδουν αυτονομία άνω των 281 χιλιομέτρων. Το λεωφορείο φιλοξενεί 27 καθήμενους και 46 όρθιους επιβάτες. Υπάρχει και ειδική θέση για ΑμεΑ. Ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει ισχύ 350 kW και ροπή 1.200 Nm. Νούμερα που εξασφαλίζουν, δυνατή επιτάχυνση και άνεση κατά την οδήγηση. Επιπλέον, το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα και η προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, διευκολύνουν το έργο του οδηγού.

Η εκμίσθωση των ηλεκτρικών λεωφορείων περιλαμβάνει τους φορτιστές και τη σύνδεσή τους με το δίκτυο των αμαξοστασίων. Τον περασμένο μήνα, η ΟΣΥ προχώρησε στην ανάθεση του έργου της προμήθειας υλικών και εγκατάστασης 50 φορτιστών στα αμαξοστάσια Ρέντη και Βοτανικού, με κόστος 5.948.690,35 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Παρόμοια Άρθρα

Εγγραφή
Notify of
guest
0 Comments
Παλαιότερα
Νεότερα Δημοφιλέστερα
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Back to top button
0
Πάρτε μέρος στη συζήτηση!x