Βαγγέλης Ντηνιακός, Νίκος Κουρέτας, Βασίλης Καρατζαφέρης.

Το όνειρο της πόλης μας, αλλά και τη Δυτικής Αττικής, για τη σωτήρια γραμμή Μετρό κατά μήκος της Λεωφόρου Αθηνών δεν σβήνει. Η υπερπολύτιμη αυτή υποδομή για πλήθος πολυσύχναστων προορισμών στη Δυτική Αθήνα και όλο το Θριάσιο, έρχεται και πάλι στο προσκήνιο μετά τη συνάντηση του δημάρχου Βαγγέλη Ντηνιακού με τον διευθύνοντα συμβουλο της εταιρείας, Νίκο Κουρέτα, με αίτημα την ένταξή της στον προγραμματισμό των επεκτάσεων του δικτύου του Μετρό. Θυμίζουμε ότι το θέμα είχε ανοίξει το 2009 ως Γραμμή 7 Άλιμος – Χαϊδάρι, αλλά δεν συμπεριλήφθηκε στο «Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας – Αττικής 2015». Αν μη τι άλλο, έχουμε μια νέα κινητικότητα που σημαίνει ότι το θέμα μπορεί να αναγεννηθεί.

Η ανακοίνωση του δημάρχου Βαγγέλη Ντηνιακού:

Μαζί με τον Αντιδήμαρχο Τεχνικής Υπηρεσίας Βασίλη Καρατζαφέρη, επισκεφθήκαμε τα γραφεία της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. και συναντηθήκαμε με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Νικόλαο Κουρέτα, και το στέλεχος της Διεύθυνσης Μελετών της εταιρείας, κ. Μάνια Μπενίση. Το αντικείμενο της συζήτησής μας ήταν η ένταξη του Χαϊδαρίου στον προγραμματισμό των επεκτάσεων του δικτύου του Μετρό. Η πρόταση του Δήμου είναι η υλοποίηση του σχεδίου που είχε κατατεθεί στο παρελθόν για την κατασκευή μιας γραμμής η οποία θα ακολουθεί τη διαδρομή της Λ. Αθηνών. Επισημάναμε ότι οι μετακινήσεις μέσω αυτής της κεντρικής οδικής αρτηρίας έχουν αυξηθεί πολύ τα τελευταία χρόνια, λόγω και των πολλών νέων δραστηριοτήτων που έχουν μεταφερθεί στην ευρύτερη περιοχή. Η δημιουργία της νέας γραμμής του Μετρό θα κάνει ευκολότερη την πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες που είναι χωροθετημένες εκατέρωθεν της Λ. Αθηνών, θα εξυπηρετήσει συγκοινωνιακά και την πόλη μας όπως και τους χιλιάδες καθημερινούς επισκέπτες του Αττικού Νοσοκομείου.

Γραμμή 7, Δάσος Χαϊδαρίου – Άλιμος

Γραμμή 7

Σύμφωνα με το Ρυθμιστικό Σχέδιο για την Αττική, η Γραμμή 7 θα ήταν μια νέα γραμμή Μετρό που θα συνέδεε το κέντρο με τα δυτικά και τα νότια προάστια της Αθήνας. Θα ξεκινούσε από τις αρχές της Λεωφόρου Αθηνών, πιθανότατα κάπου στο Δαφνί, θα διέτρεχε όλη τη Λεωφόρο και από εκεί θα συνέχιζε προς Ιλίσια και Παγκράτι. Στο σημείο αυτό θα έπαιρνε πορεία προς το νότο και περνώντας από τη Νέα Σμύρνη και το Παλαιό Φάληρο θα κατέληγε στην Παραλιακή, στο ύψος του Αλίμου. Θεωρούνταν πολύ σημαντική Γραμμή και ήταν καλά μελετημένη. Όχι μόνο θα έβαζε στη “ρότα” του Μετρό πολλές περιοχές, αλλά θα έδινε και αρκετές ανταποκρίσεις μεταξύ όλων των γραμμών. Φυσικά ένας τερματικός σταθμός στο ύψος του Δαφνίου θα ήταν μια πρώτης τάξεως λύση για τους Δήμους του Θριάσιου (αργότερα ίσως θα μπορούσε το έργο να πάρει ακόμη πιο φιλόδοξη μορφή: Μετρό – μίνι προαστιακός: Αθήνα – Χαϊδάρι – Ελευσίνα – Κινέτα… Γιατί όχι;)