ΕΙΔΗΣΕΙΣΔΗΜΟΤΙΚΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΚΕΠ Χαϊδαρίου: Εξυπηρέτηση και μέσω τηλεδιάσκεψης

Οι κάτοικοι του Χαϊδαρίου μπορούν πλέον να εξυπηρετηθούν από το ΚΕΠ και μέσω τηλεδιάσκεψης. Η διαδικασία είναι απλή και χωρίς καθυστερήσεις, μέσω του προγράμματος myKEPlive του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στο οποίο έχει ενταχθεί το ΚΕΠ Χαϊδαρίου.

Την ευθύνη για την υλοποίηση του προγράμματος στον Δήμο έχει ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών Γιώργος Αργυρόπουλος.

Τα βήματα για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των κατοίκων είναι:

– Σύνδεση στο www.gov.gr με τους προσωπικούς κωδικούς taxisnet.

– Επιλογή Πολίτης και Καθημερινότητα.

– Επιλογή Εξ Αποστάσεως Εξυπηρέτηση.

– Κλείσιμο ηλεκτρονικού ραντεβού (τηλεδιάσκεψη) για την εξυπηρέτηση του πολίτη.

Μερικά από τα πιστοποιητικά που διατίθενται μέσω του προγράμματος myKEPlive είναι:

  • Πιστοποιητικά Εθνικού Δημοτολογίου (γέννησης, οικογενειακής κατάστασης).
  • Ποινικό Μητρώο.
  • Πιστοποιητικό Στρατολογικής Κατάστασης.
  • Ληξιαρχικές πράξεις γέννησης, γάμου, θανάτου.

Επίσης παρέχονται Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις και Εξυπηρέτηση ΑμΕΑ.

Σε σχετική ανακοίνωσ΄ξ του ο Δήμος χαϊδαρίου αναφέρει: “Με την συμμετοχή στις πρωτοβουλίες που αξιοποιούν την ψηφιακή τεχνολογία, οι λειτουργίες του Δήμου μας αναβαθμίζονται και γίνεται πιο αποτελεσματική η εξυπηρέτηση των δημοτών.”

ΚΕΠ Χαϊδαρίου: Εξυπηρέτηση και μέσω τηλεδιάσκεψης 3

Παρόμοια Άρθρα

Back to top button