Σκαραμαγκάς: Επενδύσεις στις υποδομές και ενεργοποίηση δεξαμενής που χωράει και αεροπλανοφόρα
Η αναγέννηση του κλάδου της ναυπηγικής θα μπορούσε να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο για τα επόμενα χρόνια στην Ελλάδα με θετικό πρόσημο για την οικονομία και την ενίσχυση των θέσεων απασχόλησης.
Επενδύσεις στις υποδομές
Ήδη ομάδα σχεδιασμού και αναβάθμισης των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά έχει επικεντρωθεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της νέας εποχής, όπως η εξυπηρέτηση πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου αερίου τα γνωστά lng, ενώ επιπλέον τομείς στον οποίο επικεντρώνονται είναι οι επισκευές πλοίων και ιδιαίτερα των μεγάλων suezmax, αλλά και στις συντηρήσεις, μετασκευές και στο μέλλον και κατασκευές mega yachting.
Η διοίκηση του ναυπηγείου που θέλει να πρωταγωνιστήσει στη Μεσόγειο έχει ξεκινήσει σημαντικές επενδύσεις στο κομμάτι της αναβάθμισης των υποδομών του για τα επόμενα δύο χρόνια.
Αυτές περιλαμβάνουν επισκευές στις αντλίες και στους υποσταθμούς στην ενίσχυση των συστημάτων πυρασφάλειας και πυρόσβεσης. Επίσης στην επαναλειτουργία της μεγάλης δεξαμενής (σσ. μόνιμη Δεξαμενή νο 5, 250.000 τόνων, μήκος 325 μ. – πλάτος 72 – βάθος 11 μ., η μεγαλύτερη στη Μεσόγειο) που μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και αεροπλανοφόρα και είναι ανενεργή εδώ και 20 χρόνια.
Εμπορικές δραστηριότητες
Τα Nαυπηγεία Σκαραμαγκά έχουν ήδη ξεκινήσει τις εμπορικές δραστηριότητές τους από τον Φεβρουάριο 2024 μετά και την ανάληψης της ιδιοκτησίας τους από τον εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου.
Η διοίκηση της εταιρείας έχει δώσει έμφαση σε δύο πράγματα, στην αναβάθμιση του εξοπλισμού -καθώς δεν είχαν γίνει βαριές συντηρήσεις τα τελευταία 15 χρόνια- αλλά και στο άνοιγμα της εμπορικής τους δραστηριότητας.
Έως σήμερα στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά έχουν πραγματοποιηθεί ναυπηγικές εργασίες σε 17 πλοία εκ των οποίων, τρία γιοτ, 9 τάνκερ, 4 containers ship και 1 bulk carrier.
Το ναυπηγείο ολοκλήρωσε πρόσφατα με επιτυχία τις εργασίες που αφορούσαν την επισκευή αξονικού συστήματος σε δεξαμενόπλοιο τύπου Suezmax, μήκους 274,2 μέτρων και πλάτους 50 μέτρων, ολικής χωρητικότητας 150.000 τόνων αποδεικνύοντας με τον τρόπο αυτό την ηγετική του θέση στον τομέα των σύνθετων ναυπηγικών επισκευών.
Ο συγκεκριμένος τύπου πλοίου είναι το μεγαλύτερο που μπορεί να φιλοξενηθεί σε δεξαμενή στην Ελλάδα, και τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά είναι το μόνο που μπορεί να αναλάβουν τέτοιες επισκευές λόγω του μεγέθους της Δεξαμενής Νο.4 (335 x 54 μέτρα), του εξειδικευμένου προσωπικού, εγκαταστάσεων και εξοπλισμού.
Η επισκευή αφορούσε στην εξάρμοση της προπέλας, του κατεστραμμένου (μη εύχρηστου) τελικού άξονα, του ενδιάμεσου άξονα καθώς και την χοάνη του ελικοφόρου άξονα. Κατά την διάρκεια του δεξαμενισμού του πλοίου ολοκληρώθηκαν όλες οι εργασίες πενταετίες εντός χρονοδιαγράμματος.
Πηγή: www.mononews.gr
Καραμέλα.
Μάλλον τα πράγματα δεν πάνε καλά και κάνουμε συνέχεια διαφήμιση