To Cubicle της SP Automotive, όπως και το Zion, βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της εξέλιξης, αλλά η εταιρεία του Σπύρου Πανόπουλου έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα ψηφιακά του σχέδια τα οποία δεν έτυχαν της δέουσας προσοχής δεδομένου του μεγάλου ντόρου που έχει προκαλέσει το Chaos. Πρόκειται για ένα μινιμαλιστικό ηλεκτρικό πόλης, με όχι τόσο μικρό μήκος (4,1 μέτρα), δύο θέσεις και αυτονομία της τάξεως των 300 χιλιομέτρων.

Ένα από τα σχεδιαστικά στοιχεία που διακρίνουν το Cubicle είναι το διάφανο αμάξωμά του, με μεγάλες περιμετρικές γυάλινες επιφάνειες και πανοραμική οροφή. Ένα ακόμη είναι οι καλυμμένοι τροχοί (20 ιντσών), και ένα τρίτο η λιτή, οριζόντια γραμμή του πίσω φωτιστικού σώματος που καλύπτει όλο το πλάτος του πίσω μέρους. Το οποίο, επίσης, περιλαμβάνει και διαχύτη κάτω από τον προφυλακτήρα.

Η SP Automotive περιγράφει το Cubicle περισσότερο ως gadget για ένα πράσινο μέλλον, παρά ως αυτοκίνητο με τη στενή έννοια του όρου. Όταν ξεκινήσει η παραγωγή του -καθώς σε λίγους μήνες θα ολοκληρωθεί η εξέλιξή του- θα γίνει το πρώτο ελληνικής κατασκευής, μαζικής παραγωγής (περίπου 10 χιλιάδων αντιτύπων ετησίως) ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Η εταιρεία του Σπύρου Πανόπουλου δεν αναφέρει τη χωρητικότητα της μπαταρίας ιόντων-λιθίου, αλλά καθορίζει την αυτονομία που θα προσφέρει στα 308 χιλιόμετρα, και την κατανάλωση στις 16 kWh/100km. Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα θα αγγίζει τους 260 hp και η ροπή τα 310 Nm – έτσι, το Cubicle θα επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,4 δευτερόλεπτα, και θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 km/h τελικής ταχύτητας.

Το μήκος των 4,130 μέτρων παραπέμπει σε ένα αρκετά ευρύχωρο διθέσιο, δεδομένου ότι είναι μεγαλύτερο από ένα μίνι αυτοκίνητο πόλης, Σε αυτό θα συμβάλλει και το μεταξόνιο των 2,580 μέτρων, το πλάτος των 1,765 μ. και το αυξημένο ύψος, που φτάνει στα 1,675 μέτρα.