ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ

Κώστας Βορέας: Ο Ντηνιακός είχε τη δύναμη να φέρει το Μετρό στο Χαϊδάρι

Απάντηση σε παλιότερη συνέντευξη του πρώην δημάρχου
Κυριάκου Ντηνιακού που αναδημοσιεύσαμε πρόσφατα 
(βλέπε Μετρό στο Χαϊδάρι: Ποιο ρόλο έπαιξε ο Κυριάκος Ντηνιακός;), δίνει μέσα από την ηλεκτρονική εφημερίδα μας ο Κώστας Βορέας. 


Στην συνέντευξη αυτή ο Κ. Ντηνιακός υποστήριζε ότι την εποχή που σχεδιαζόταν το Μετρό της Αθήνας δεν ήταν δήμαρχος, αλλά πρόεδρος του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου της Αθήνας. Από τη θέση αυτή συνέβαλε με τη βοήθεια των δημάρχων της περιοχής να ανεβεί το Μετρό στην Αγία Μαρίνα, αντί του Εσταυρωμένου όπου είχε σχεδιαστεί αρχικά η χωροθέτηση του τερματικού σταθμού. Ακόμη, ο Κ. Ντηνιακός λέει ότι η προσωπική του άποψη είναι ότι έπρεπε το Μετρό να φτάσει έως τον Σκαραμαγκά, ώστε να εξυπηρετούνται οι Δήμοι της Δυτικής Αττικής και να υπάρξει πραγματική ανάσχεση της εισόδου ΙΧ στην πρωτεύουσα από την δυτική Ελλάδα. 

Ο σημερινός αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, Κώστας Βορέας, ασκεί κριτική σε όσα μάς έχει πει πρώην δήμαρχος. Συγκεκριμένα, λέει στο “Χαϊδάρι Σήμερα” ότι εφόσον ο Κ. Ντηνιακός ήταν σε αυτό το πολιτικό πόστο (πρόεδρος του ΟΡΣΑ) και ήθελε
να γίνει αυτό το έργο στην πόλη, από αυτή τη θέση θα μπορούσε να εισηγηθεί καλύτερα από
τον κάθε δήμαρχο του Λεκανοπεδίου. «Ο Οργανισμός είχε έναν πρόεδρο, ενώ το
λεκανοπέδιο 60 δημάρχους».

Στο τότε
Δημοτικό Συμβούλιο -πάντα κατά τον
αντιδήμαρχο- υπήρχαν προτάσεις για να φτάσει το
Μετρό μέχρι το Αττικό Νοσοκομείο και το Δαφνί, ενώ άλλοι υποστήριζαν πως η προέκτασή της έπρεπε
να φτάσει μέχρι και τη βιομηχανική ζώνη του Θριασίου.

Επιπλέον, ο κ. Βορέας υποστηρίζει ότι όταν κατασκευαζόταν το Αττικό Νοσοκομείο, σε Επιτροπή Κατοίκων ο Κ. Ντηνιακός διατύπωνε την άποψη πως δεν ήθελε
το νέο Νοσοκομείο στη θέση όπου βρίσκεται σήμερα. Λέει επίσης ότι, αν
έγινε η οδός Ρίμινι υπόγεια, έγινε μετά από
παρέμβαση της παράταξης του ΚΚΕ στον
τότε Νομάρχη. Μάλιστα το έργο δεν έγινε
ολόκληρο, αλλά μισό. «Ή έχουμε ασθενή
μνήμη ή δεν λέμε την αλήθεια. Το ψέμα
έχει κοντά πόδια. Υπάρχουν τα πρακτικά
του Δημοτικού Συμβουλίου», λέει ο Κ. Βορέας.

 

Ακόμα, σύμφωνα με τον κ. Βορέα η παράταξή του ζητούσε
τότε να γίνει πάρκινγκ στην Ιερά
Οδό κοντά στο Μετρό, γιατί από εκεί θα διέρχονται αυτοκίνητα από τη μισή
Ελλάδα. Η εταιρεία Αττικό Μετρό μέσα από τα
τεράστια κέρδη που αποκομίζει όφειλε
να κάνει έργα υποδομής στην πόλη μας.
Τώρα η πόλη ενοχλείται, γιατί τα αυτοκίνητα
εισέρχονται στην πόλη και σταματούν στην Αστυθέα.

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button