10 λεωφορειακές γραμμές διασχίζουν το Χαϊδάρι με… το γνωστό αποτέλεσμα – 3 νέες προτάσεις
Ο κ. Τάσος Βουρλούμης, πρώην αντιδήμαρχος και άνθρωπος που έχει ασχοληθεί επισταμένως με τις προβληματικές δημόσιες συγκοινωνίες στην πόλη μας, έστειλε επιστολή με προτάσεις στη Διευθύντρια Συγκοινωνιακού Σχεδιασμού του ΟΑΣΑ, κ. Ελένη Τζιβέλου, με αφορμή την τοποθέτησή της σε σχετικό ερώτημα της εφημερίδας μας (βλέπε Ο ΟΑΣΑ απαντά στο “Χαϊδάρι Σήμερα” για το μαρτύριο του 803).
Ο κ. Βουρλούμης καταθέτει τρεις προτάσεις με στόχο την βελτίωση του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου στο Χαϊδάρι, το οποίο είναι φτωχό και πολύ κατώτερο των αναγκών της πόλης, αν και αυτή διασχίζεται από 10 γραμμές του ΟΑΣΑ. Όπως τονίζει, είναι εύκολες και ανέξοδες.
Ολόκληρη η επιστολή του:
Προς Διευθύντρια Συγκοινωνιακού Σχεδιασμού του ΟΑΣΑ κ. Τζιβέλου Ελένη
Για τις λεωφορειακές γραμμές Χαϊδαρίου
Με αφορμή την επιστολή σας στο “Χαϊδάρι Σήμερα” σχετικά με την γραμμή 803 θα ήθελα να σας ενημερώσω τα παρακάτω.
Αρχικά θέλω να σας επισημάνω ότι η πόλη του Χαϊδαρίου είναι ιστορική για πολλούς λόγους και γεγονότα. Επίσης ο δήμος Χαϊδαρίου είναι από τους μεγαλύτερους σε έκταση στο Λεκανοπέδιο Αττικής και όχι μόνο. Το Χαϊδάρι είναι κτισμένο αριστερά και δεξιά της Λεωφόρου Αθηνών του μεγαλύτερου εμπορικού δρόμου της Ελλάδος και φαίνεται από την ύπαρξη και του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών.
Όλα τα παραπάνω τα ανέφερα διότι καθημερινά διακινούνται στο Χαϊδάρι εκτός των 60-70 χιλιάδων μόνιμων κατοίκων και αρκετές χιλιάδες εργαζόμενοι στις επιχειρήσεις της Λεωφόρου Αθηνών, στο Αττικό Νοσοκομείο, στα δύο Στρατόπεδα και το ΨΝΑ.
Κλείνοντας την εμπεριστατωμένη, κατά την γνώμη μου, ενημέρωσή σας και αφού σας θυμίσω ότι το Χαϊδάρι δεν απέκτησε συγκοινωνία σταθερής τροχιάς, από εγκληματικά, λάθη των δημάρχων της δεκαετίας του 90, σας πληροφορώ ότι σήμερα διασχίζουν το Χαϊδάρι 10 λεωφορειακές γραμμές (731, 750, 803, 811, 845, 866, 876, 892, Α15, Β15) και:
α. Δεν υπάρχει σύνδεση Αγίας Μαρίνας με το Αττικό Νοσοκομείο τα τελευταία έξι χρόνια
β. Από κέντρο Χαϊδαρίου για Σύνταγμα κάνεις 20-30-40 λεπτά της ώρας, όταν από Αγία Βαρβάρα κάνεις 10 λεπτά.
Όλα τα παραπάνω συμβαίνουν σήμερα από ιστορικά λάθη των προηγούμενων διοικήσεων του ΟΑΣΑ και πιστεύω ότι με γρήγορες και ανέξοδες κινήσεις τα αποτελέσματα θα συμβάλουν στην αύξηση της ποιότητας ζωής των πολιτών.
– Πρώτη πρόταση αλλαγής: Μετά από έξι χρόνια, επιτέλους, να γίνει η σύνδεση Αγίας Μαρίνας – Αττικού Νοσοκομείου, αφού φυσικά το 892 στην επιστροφή του περνάει από Αγία Μαρίνα.
– Δεύτερη πρόταση αλλαγής: Μία λεωφορειακή γραμμή από τις 876 – 866 να περνά από την Λεωφόρο Αθηνών και το κέντρο Χαϊδαρίου για εξυπηρέτηση δεκάδων χιλιάδων δημοτών και όχι μόνο.
– Τρίτη πρόταση αλλαγής: Το 803 να κάνει τη διαδρομή Δάσος Χαϊδαρίου – Αγία Μαρίνα – Αιγάλεω και στην επιστροφή να συνδέει την Αγία Μαρίνα με το Αττικό Νοσοκομείο, αφού από την οδό Θηβών αρκετά λεωφορεία πηγαίνουν προς Πειραιά.