γραμμή 803 Πειραιάς - Δάσος

“Θα διερευνηθεί η ενδεχόμενη βελτίωση της λεωφορειακής γραμμής 803, η οποία σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία (11.2020) διέρχεται με χρονοαπόσταση 40 λεπτών”. Αυτό δήλωσε στο “Χαϊδάρι Σήμερα” η κ. Ελένη Τζιβέλου, Διευθύντρια Συγκοινωνιακού Έργου του ΟΑΣΑ, μετά από ερώτηση που κάναμε εγγράφως… για μια ακόμη φορά (έχουμε χάσει τον ακριβή λογαριασμό).

Το κίνητρο για να επαναφέρουμε το θέμα στην επιφάνεια μάς δόθηκε όταν, στην αρχή του φθινοπώρου, η κυβέρνηση -λέγω κορωνοϊού- ανέθεσε στα ΚΤΕΛ μέρος του συγκοινωνιακού έργου (60 πιο μακρινοί προορισμοί) που ασκεί ο ΟΑΣΑ της πρωτεύουσας, ώστε να περισσέψει προσωπικό και οχήματα για να πυκνώσουν τα δρομολόγια. Υποβάλαμε την ερώτηση στις 7 Οκτωβρίου και μετά από δύο μήνες (4 Δεκεμβρίου) πήραμε την απάντηση που διαβάσατε πιο πάνω.

Μαζί μάς ευχαρίστησαν για “το ενεργό ενδιαφέρον μας για τις αστικές συγκοινωνίες”. Στην πραγματικότητα το ενδιαφέρον μας δεν είναι γενικό και αφηρημένο, αλλά εστιάζεται στο καθημερινό βάσανο των Δασιωτών να φτάσουν στην Αγία Μαρίνα. Διότι ακόμα και τα 40 λεπτά (αν αυτό μπορεί να ονομαστεί “δρομολόγιο αστικής συγκοινωνίας”…) που αναφέρει η κ. Διευθύντρια αποτελεί στην πραγματικότητα “σπάνιο είδος” στη συγκεκριμένη γραμμή.

Νέα οχήματα και προσωπικό

Σύμφωνα με κυβερνητικές ανακοινώσεις, συνολικά 500 επιπλέον λεωφορεία θα ενταχθούν σταδιακά μέχρι το τέλος του χρόνου στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Πιο συγκεκριμένα 200 από τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ και 300 λεωφορεία από leasing. Παράλληλα θα ενισχυθεί το ανθρώπινο δυναμικό με 550 οδηγούς. Αν αυτά πραγματοποιηθούν, δεν θα υπάρχει καμιά δικαιολογία για να παραμείνουν τα δρομολόγια στο σημερινό επίπεδο, όπου θα μπορούσε κάποιος να πει ότι έχουμε τύποις δημόσιες συγκοινωνίες, σε κάποιες περιπτώσεις, όπως το 803.

Ολόκληρη η απάντηση του ΟΑΣΑ στο ερώτημά μας: