ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑΕΙΔΗΣΕΙΣ

Το πετσόκομμα των δρομολογίων ήταν προϋπόθεση για την επέκταση στην περιοχή μας;

Οι “εκπτώσεις” στα δρομολόγια του Μετρό -προφανώς για οικονομικούς λόγους- προκαλούν “πονοκέφαλο” στους εργαζόμενους που το χρησιμοποιούν σαν μοναδικό μέσο για να φτάσουν στη δουλειά τους. Ο κ. Γιάννης Συντιχάκης θέτει ένα καινούργιο πρόβλημα, που αφορά το πρώτο πρωινό δρομολόγιο προς το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος:

“Με τις νέες αλλαγές στις συχνότητες, καταργείται το πρώτο δρομολόγιο προς Αεροδρόμιο των 05:30 από την Αγία Μαρίνα. Ως αποτέλεσμα, αποκόπτονται οι εργαζόμενοι του Χαϊδαρίου τελείως από την πρόσβαση στην εργασία τους. Δεδομένου ότι δεν υπάρχει λεωφορείο εκείνη την ώρα για Αιγάλεω, εργαζόμενοι που δουλεύουν στο Αεροδρόμιο όπως security, καθαρισμός, πληρώματα καμπίνας και άλλοι, θα αναγκαστούν να πληρώνουν ταξί κάθε μέρα, παρόλο που έχουν ήδη προπληρώσει κάρτες μεγάλης διάρκειας.”

Το συμπέρασμα από διαδοχικά μηνύματα αναγνωστών μας είναι ότι το συγκοινωνιακό έργο του Μετρό στην περιοχή μας υποβαθμίζεται σε μια σημαντική του παράμετρο που αφορά την εξυπηρέτηση του κονού, μετά την αραίωση των δρομολογίων από Αγία Μαρίνα μέχρι Νίκαια. Αυτό σημαίνει ταλαιπωρία λόγω της αυξημένης αναμονής, προβλήματα για τους εργαζόμενους, αλλά και κινδύνους λόγω του συνωστισμού. Ας προσθέσει κανείς και τη δυσκολία πρόσβασης στο Μετρό, ειδικά για το Χαϊδάρι…

Αν για την επέκταση του δικτύου του Μετρό στην περιοχή μας προϋπόθεση ήταν το πετσόκομμα των δρομολογίων, είμαστε άξιοι της μοίρας μας, πόσω μάλλον που καμμία δημοτική αρχή της περιοχής δεν έχει αντιδράσει για το παίδεμα των δημοτών της. Είναι λογικό να επιστρέφουμε στη λύση του ΙΧ και του ταξί;

Το πετσόκομμα των δρομολογίων ήταν προϋπόθεση για την επέκταση στην περιοχή μας; 3

Παρόμοια Άρθρα

Back to top button