ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑΥΠΟΔΟΜΕΣ

Στο προσκήνιο σημαντική σιδηροδρομική γραμμή στη Δυτική Αττική, με το βλέμμα στην Ευρώπη

Μπορεί το τεράστιο Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο, η “μητέρα όλων των logistics”, να μην έχει κατασκευαστεί ακόμα μετά από πολλά χρόνια αναμονής, όμως κυβέρνηση σκέφτεται την καλύτερη μελλοντική σύνδεσή του με τη Θεσσαλονίκη.

Όπως αναφέρει το newsit.gr, κατά τη συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής στο Μέγαρο Μαξίμου (19/5) παρουσιάστηκε χάρτης με τρία νέα σιδηροδρομικά έργα. Ειδικότερα, το τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο του άξονα Αθηνών – Πατρών, η σύνδεση του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ με το σιδηροδρομικό δίκτυο και, το πιο ενδιαφέρον, ο νέος σιδηροδρομικός άξονας που θα συνδέει το Θριάσιο Πεδίο με την Σφίγγα Βοιωτίας.

Η εν λόγω σιδηροδρομική γραμμή πρόκειται για ιδέα που έχει ακουστεί εδώ και αρκετά χρόνια και στοχεύει να συνδέσει το Λιμάνι του Πειραιά με τη Θεσσαλονίκη. Δηλαδή η υφιστάμενη γραμμή Νέο Ικόνιο – Θριάσιο Πεδίο (μέσω Χαϊδαρίου) θα συναντά την κύρια γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη στη Βοιωτία, γλιτώνοντας αρκετά χιλιόμετρα διαδρομής σε σχέση με αυτή που ακολουθείται τώρα.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, με τον συγκεκριμένο άξονα το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο που θα κατασκευαστεί (κάποια στιγμή…) θα μπορεί να μεταφέρει με μεγαλύτερη ταχύτητα φορτία προς τη Βόρεια Ελλάδα ή την Ευρώπη αφού μειώνεται σημαντικά η απόσταση με την Θεσσαλονίκη. Προς το παρόν δεν είναι γνωστά περισσότερα για το σχεδιασμό του υπουργείου και πότε θα προκηρυχθεί το έργο.

Οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές δεν έχουν αναπτυχθεί όσο πρέπει στην Ελλάδα. Στο Χαϊδάρι είναι πολύ φανερό αυτό, διότι τα δρομολόγια των συρμών με κοντέινερ στη διαδρομή Νέο Ικόνιο – Ασπρόπυργος, που περνούν από την Κοιλάδα του Δαφνιού, εξακολουθούν εδώ και χρόνια να είναι πολύ αραιά και το έργο κατασκευής της γραμμής στις αρχές της δεκαετίας του 2000 δεν έχει αξιοποιηθεί όσο θα μπορούσε.

Παρόμοια Άρθρα

Εγγραφή
Notify of
guest
0 Comments
Παλαιότερα
Νεότερα Δημοφιλέστερα
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Back to top button
0
Πάρτε μέρος στη συζήτηση!x