Συμπολίτισσα, που θέλει να κρατήσει την ανωνυμία της, διαμαρτύρεται για την κακή οργάνωση, όπως την περιγράφει, των σούπερ μάρκετ σχετικά με τα μέτρα περιορισμού του κορωνοϊού. Δημοσιεύουμε την επιστολή της, με τη δέσμευση να κάνουμε το ίδιο για τυχόν απάντηση από την πλευρά των καταστημάτων.

Η επιστολή:

Διαβάζοντας για υποχρεωτική χρήση διπλής μάσκας στα σούπερ μάρκετ αγανάκτησα. Πάλι η ατομική ευθύνη; Τα σούπερ μάρκετ δεν έχουν καμία ευθύνη;

Στην περίοδο της καραντίνας αυξήθηκε ο τζίρος τους τουλάχιστον 50%. Δεν μπορούν να τηρήσουν αυτά που πρέπει; Τα καρότσια είναι βρόμικα. Δεν καθαρίζονται, ούτε φυσικά απολυμαίνονται. Οι υπάλληλοι, αντί να αυξάνονται, μειώνονται με αποτέλεσμα να υπάρχει συνωστισμός στο μανάβικο, στα τυριά και στο κρεοπωλείο.

Όσο για τα ταμεία πρέπει να είσαι πολύ τυχερός να μην περιμένεις στην ουρά κολλημένος με τον μπροστινό σου τουλάχιστον 15 λεπτά. Και φυσικά όλοι μπαίνουν μέσα. Κανένας έλεγχος για τον αριθμό όσων εισέρχονται.