Του Τάσου Βουρλούμη

Νέα Δημοτική Συγκοινωνία Χαϊδαρίου (000)

Για γέλια και για κλάματα αποδείχθηκαν τα αποτελέσματα των δύο χρόνων προετοιμασίας και των δύο μηνών λειτουργίας, της νέας λεωφορειακής γραμμής με αρίθμηση τα τρία μηδενικά… όνομα και πράγμα.

Μηδέν στην εξυπηρέτηση των δημοτών, αφού κυκλοφορούν άδεια, επειδή το λεωφορείο δεν περνά ποτέ από την στάση Αγία Μαρίνα όπως ψευδώς δηλώνουν.

Μηδέν στην αξιοπιστία λόγων και έργων της σημερινής διοίκησης και των επώνυμων πτυχιούχων της, προσβάλλοντας ανεπανόρθωτα τους Χαϊδαριώτες.

Μηδέν φυσικά και στην προστιθέμενη αξία από ένα μεγαλόπνοο, πολυδιαφημισμένο και πολυδάπανο πρότζεκτ, σε μία πολύ δύσκολη οικονομική περίοδο.

Αρκετοί δημότες δηλώνουν ότι ένας δήμαρχος που αγαπά την πόλη του και τους κατοίκους της, πρώτα θα προσπαθούσε να βελτιώσει την απόδοση των υπαρχόντων λεωφορειακών γραμμών –και πιστέψτε με γίνονται βελτιώσεις- και μετά ας δημιουργούσε μία νέα, έχοντας στο μυαλό του, το ουκ εν τω πολλώ το ευ.

Ο κλαυσίγελος όμως καθημερινά θα εντείνεται όχι μόνο από τους Χαϊδαριώτες αλλά και από τους πολίτες των όμορων δήμων, λόγω των… παγκόσμιων πρωτοτυπιών που αναδεικνύει το πρότζεκτ και φυσικά θα φανεί το μέγεθος της ανικανότητας, της ασχετοσύνης αλλά και η παντελής έλλειψη εμπειρίας από όλα τα στελέχη της διοίκησης.

  • Πρώτη πρωτοτυπία: Οι οδηγοί των λεωφορείων εργάζονται 4ωρο, διότι με εντολή της διοίκησης κάθονται 15 λεπτά στο Αττικό Νοσοκομείο και 15 λεπτά απέναντι από το Πράκτικερ, ενώ στην Καθαριότητα δούλευαν τουλάχιστον 7ωρο (εδώ γελάμε).
  • Δεύτερη πρωτοτυπία: Εδώ γελάνε και κλαίνε όλοι οι ενήλικες δημότες και όχι μόνο, διότι η απόσταση από τη στάση Αττίκ στη στάση Κολοκοτρώνη είναι 600 μέτρα περίπου, διπλάσια απόσταση και από στάσεις υπεραστικών γραμμών.
  • Τρίτη πρωτοτυπία: Η ενδέκατη στάση της δημοτικής συγκοινωνίας γράφεται ως “Σταθμός Αγία Μαρίνα”. Μεγάλο ψέμα και εμπαιγμός των δημοτών, αφού αυτή η στάση απέχει 100 μέτρα από αυτή του Μετρό και είναι απέναντι από την είσοδο του Πράκτικερ.

Κλείνω με μία πραγματική και πλήρως αιτιολογημένη απάντηση ηλικιωμένου δημότη μας, που διαμένει στην οδό Πλουτάρχου –πίσω από τον Σκλαβενίτη– στο ερώτημά μου γιατί δεν χρησιμοποιεί τη δημοτική συγκοινωνία.

“Κύριε Βουρλούμη, όπως βλέπετε έρχομαι φορτωμένος από την περιοχή της Αργυρούπολης – Ελληνικού, έκανα 19 λεπτά και έχω 71 λεπτά περιθώριο μετακίνησης με το εισιτήριό μου. Αν χρησιμοποιήσω τη δημοτική συγκοινωνία θα κάνω πάνω από 50 λεπτά για να πάω σπίτι μου (15 λεπτά αναμονή εδώ συν 15 λεπτά να πάει στο Αττικό συν 15 λεπτά αναμονή στο Αττικό), ενώ όπως βλέπετε στον ηλεκτρονικό πίνακα το 811 έρχεται σε 9 λεπτά και σε συνδυασμό με το 892 που επιστρέφει από Αγία Βαρβάρα θα είμαι σπίτι μου σε λιγότερο από 15-16 λεπτά”.

Υ.Γ.1. Όλοι οι Χαϊδαριώτες πιστεύουν ότι η σημερινή αλλοπρόσαλλη, αυταρχική και αλαζονική διοίκηση του Δήμου, στερείται ΓΝΩΣΗΣ και ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ, χαρακτηριστικά τα οποία αποκτώνται μετά από καλές σπουδές και ικανό αριθμό ενσήμων εργασίας, γι’ αυτό και το Χαϊδάρι είναι πολλαπλά άτυχο.

 Υ.Γ.2. Αληθεύει κ. Δήμαρχε ότι ομάδα ειδικών ερευνά πόσες εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ χάνει η αγορά του Χαϊδαρίου το χρόνο (εστίαση – αναψυχή – επισκέψεις) από την έλλειψη σταθμού Μετρό στην πόλη μας; Η Θεσσαλονίκη -δήλωση του κ. Ζέρβα- χάνει καθημερινά 2,5 εκατομμύρια ευρώ, επειδή δεν λειτουργεί το Μετρό.

  ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ  ΒΟΥΡΛΟΥΜΗΣ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΑΙΔΑΡΙ Πρ. Αντιδήμαρχος.

             ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ  ΒΟΥΡΛΟΥΜΗΣ

                                                                       Φιλελεύθερο Χαϊδάρι-Πρ.Αντιδήμαρχος.