Μουσικό Σχολείο Ιλίου: Καθηγητής επιτέθηκε λεκτικά σε μαθητή που φορούσε φούστα
Ο διδάσκων, σύμφωνα με καταγγελίες, μόλις αντίκρισε τον μαθητή στην τάξη με φούστα, άρχισε να τον προσβάλει μπροστά στους συμμαθητές του. Ο γονέας του παιδιού δήλωσε στην εφημερίδα “Πρώτο Θέμα” ότι ο καθηγητής χαρακτήρισε τον μαθητή «ντροπή της κοινωνίας». Η μαθητική κοινότητα ξεσηκώθηκε και από χθες εμφανίζονται στο σχολείο ντυμένα τα αγόρια ως κορίτσια και τα κορίτσια ως αγόρια.
Ο καθηγητής του Μουσικού Σχολείου Ιλίου «επιτέθηκε» λεκτικά σε μαθητή της 1ης Γυμνασίου επειδή εμφανίστηκε στο σχολείο ντυμένο με φούστα. Τα παιδιά του σχολείου προς συμπαράσταση στον συμμαθητή τους από χθες εμφανίζονται στο σχολείο ντυμένα τα αγόρια ως κορίτσια και τα κορίτσια ως αγόρια.
Ο καθηγητής σύμφωνα με καταγγελία γονέα, μόλις αντίκρισε τον μαθητή άρχισε να τον προσβάλει προκαλώντας τις αντιδράσεις των συμμαθητών του:
«Το σκηνικό έγινε Τρίτη μεταξύ ενός καθηγητή και ενός μαθητή της 1η Γυμνασίου. Το παιδί αν θέλει ή αισθάνεται κορίτσι είναι δικαίωμα του και δεν αφορά κανέναν πέρα από εκείνο και την οικογένεια του. Ο καθηγητής, σύμφωνα με τα παιδιά, έκανε ξεφτίλα το παιδί μπροστά σε όλη την τάξη. Έφτασε στο σημείο να το αποκαλέσει: “Nτροπή της κοινωνίας”. Το έβγαλε έξω από την τάξη και το έστειλε στο γραφείο της διεύθυνσης. Ειδοποιήθηκαν μέχρι και οι γονείς του παιδιού που πήγαν στο σχολείο και όπως ήταν φυσικό ζήτησαν εξηγήσεις».
Φωτογραφίες από το μουσικό σχολείο Ιλίου με τα κορίτσια ντυμένα αγόρια και τα αγόρια κορίτσια κυκλοφόρησαν και στα social media με το σύνθημα «Τα ρούχα δεν έχουν φύλο»:
«Ξεσηκώθηκε όλο το σχολείο με αποτέλεσμα τα παιδιά σαν διαμαρτυρία να πάρουν την απόφαση και να εμφανιστούν την επόμενη ημέρα ντυμένα τα κορίτσια με παντελόνια και γραβάτες και τα αγόρια με φούστες. Τα παιδιά και σήμερα πέρα από 6 μαθητές εμφανίστηκαν έτσι πάλι ντυμένα».
Το σχολείο δεν θέλησε να προχωρήσει σε καμία δήλωση. Σύμφωνα με πληροφορίες, αύριο το πρωί, το Διοικητικό Συμβούλιο του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων θα συναντηθεί με τη διευθύντρια του σχολείου προκειμένου να συζητηθεί το πρόβλημα που ανέκυψε.