Με επιστολή στον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Χαϊδαρίου, Παναγιώτη Τσατσαρώνη, η Λαϊκή Συσπείρωση ζητά άμεση σύγκληση του Σώματος, με θέμα τις συγχωνεύσεις τμημάτων σε σχολεία της πόλης μας, που επιβήθηκαν με απόφαση της Διαύθνσης Δετρεοβάθμιας Εκπίδευσης Γ’ Αθήνας.

Πιο συγκεκριμένα, η δημοτική παράταξη γράφει:

κ. Πρόεδρε,

Το υπουργείο Παιδείας υλοποιώντας τις διατάξεις του αντιεκπαιδευτικού νόμου Κεραμέως που ψηφίστηκε κατακαλόκαιρο από την κυβέρνηση της ΝΔ και έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων στην εκπαιδευτική κοινότητα με αποκορύφωμα την καθολική απεργία των εκπαιδευτικών, τις προηγούμενες μέρες προχώρησε σε συγχωνεύσεις τμημάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Πάρα το γεγονός πως η μετάλλαξη «Δέλτα» έχει υψηλή μεταδοτικότητα στα παιδιά, η κυβέρνηση άνοιξε τα σχολεία με χειρότερους όρους από πέρυσι (ελλείψεις σε καθηγητές και προσωπικό καθαριότητας, συνωστισμός μαθητών σε τάξεις κ.ά.).

Την ίδια ώρα δηλαδή που ο λαός δέχεται καθημερινά τις συνέπειες της πανδημίας, το υπουργείο προχωράει ένα βήμα παρακάτω και αντί να μικραίνει τον αριθμό μαθητών ανά τάξη, στοιβάζει με νέες συγχωνεύσεις τμημάτων, περισσότερους μαθητές σαν τα ποντίκια σε 27άρια και 28άρια τμήματα, έξω και από κάθε παιδαγωγική λογική.

Στο Χαϊδάρι ανακοινώθηκαν συγχωνεύσεις στο 1ο Λύκειο Χαϊδαρίου, 4ο Γυμνάσιο Χαϊδαρίου και 7ο Γυμνάσιο Χαϊδαρίου, ενώ από την αρχή της χρονιάς και σε πολλά άλλα σχολεία της πόλης ακόμα και στα Δημοτικά, υπάρχουν έντονα παράπονα από γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές για υπεράριθμα τμήματα. Πρόβλημα που μεγαλώνει με το «κόψιμο» του 50% της παράλληλης στήριξης. 

Ήδη η Ένωση Γονέων και πολλοί σύλλογοι γονέων έχουν εκφράσει την αντίθεση τους στις νέες συγχωνεύσεις και προχώρησαν σε κινητοποιήσεις με μεγάλη συμμετοχή μαθητών, γονιών και καθηγητών.

Η Λαϊκή Συσπείρωση Χαϊδαρίου ζητάει την άμεση συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, με τη συμμετοχή και των φορέων της εκπαιδευτικής κοινότητας, για την λήψη σχετικής απόφασης με τα εξής αιτήματα:

Να σταματήσουν άμεσα οι συγχωνεύσεις τμημάτων και  να δημιουργηθούν ολιγομελή τμήματα με βάση τις ανάγκες των μαθητών, να
προσληφθούν οι εκπαιδευτικοί για να καλυφτούν όλα τα κενά. Εδώ και τώρα να αξιοποιηθούν όλες οι υπάρχουσες κλειστές (!) αίθουσες.