Σάλο έχει προκαλέσει τα τελευταία 24ωρα η καταγγελία της ηθοποιού Έλενας Αθανασοπούλου, η οποία κατέθεσε μήνυση εναντίον γνωστού σκηνοθέτη, καταγγέλλοντάς τον για βιασμό το 2010. Με μία μακροσκελή ανάρτηση στα social media ο Χαϊδαριώτης σκηνοθέτης Κώστας Κωστόπουλος γνωστοποιεί πως αναγνωρίζει στο πρόσωπό του τον καταγγελλόμενο και παραιτείται από τη σκηνοθεσία του “Σασμού”. Κάνει λόγο για “χυδαία απόπειρα συκοφάντησης”.

Μπορεί η ίδια να μην τον κατονόμασε στις δηλώσεις που έκανε τις προηγούμενες ημέρες το γεγονός ωστόσο ότι το όνομά του είχε πλέον αρχίσει να κυκλοφορεί στα δημοσιογραφικά γραφεία και τα καλλιτεχνικά πηγαδάκια τον οδήγησε στην απόφαση, «για λόγους ευθύτητας και αξιοπρέπειας», όπως αναφέρει, να τοποθετηθεί δημόσια μέσα από μια ανάρτηση που έκανε, αργά χθες το βράδυ, στην προσωπική του σελίδα στο Facebook. Παραδέχεται πως κατά το παρελθόν είχε μια περιστασιακή γνωριμία με την ηθοποιό, χαρακτηρίζει, ωστόσο, την καταγγελία της «απολύτως ψευδή» και «χυδαία απόπειρα συκοφάντησής του». Επιπλέον, αποκαλύπτει πως θα απευθυνθεί στη δικαιοσύνη προκειμένου να προστατευθεί ενώ ανακοινώνει πως παραιτείται από την δημοφιλέστατη τηλεοπτική σειρά την οποία σκηνοθετεί τουλάχιστον μέχρι να ξεκαθαρίσει νομικά η υπόθεση. Έτσι λοιπόν το μέλλον του «Σασμού», που σαρώνει σε τηλεθέαση και είχε ανακοινωθεί πως θα συνεχιστεί και του χρόνου, βρίσκεται πλέον στον αέρα με τους φανατικούς τηλεθεατές του να έχουν θορυβηθεί.

Αναλυτικά η ανάρτησή του:

Εδώ και καιρό, μια γυναίκα με την οποίαν είχαμε μία περιστασιακή γνωριμία πριν από δώδεκα, δεκατρία χρόνια, με απειλεί, μέσω μηνυμάτων και υπαινιγμών στα social media, ότι θα με καταγγείλει για βιασμό. Βλέποντας τις σχετικές της αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα διαπίστωσα ότι εμπλούτιζε συνεχώς την «καταγγελία» της, με προσωπικά κωμικά και δήθεν χιουμοριστικά βιντεάκια, «φωτογραφίζοντας» συνεχώς εμένα. Έδωσα τόπο στην οργή, αρνούμενος να πιστέψω ότι τέτοιου είδους ψεύδη θα μπορούσαν να αποκτήσουν επίσημη υπόσταση. Τις τελευταίες ημέρες όμως, δημοσιεύματα και τηλεοπτικά ρεπορτάζ αναφέρουν ότι η γυναίκα αυτή έχει προχωρήσει σε υποβολή μήνυσης για έναν βιασμό προ δωδεκαετίας από «γνωστό σκηνοθέτη», χωρίς και πάλι να κατονομάζομαι.

Λόγοι ευθύτητας και αξιοπρέπειας μού επιβάλλουν να τοποθετηθώ δημόσια: Η «καταγγελία» αυτή, αν και εφόσον όντως αφορά εμένα, είναι απολύτως ψευδής και αποτελεί μία χυδαία απόπειρα συκοφάντησης μου. Οι αρχές και το ήθος μου είναι γνωστές σε όλους οσους συνεργάσθηκα όλες αυτές τις δεκαετίες. Βέβαια για την υπεράσπιση του ονόματος και της προσωπικότητάς μου δεν αρκούν μόνο οι μαρτυρίες των φίλων. Δεν πρόκειται να αφήσω την συκοφαντία να σέρνεται και να διαβρώνει την επαγγελματική και προσωπική μου ζωή. Δεν έχω μάθει άλλωστε να ζώ ανάμεσα σε σκιές και φαντάσματα. Είμαι υποχρεωμένος να ζητήσω την προστασία της Δικαιοσύνης στην οποία άμεσα προσφεύγω. Δεν σκοπεύω προφανώς να αντιπαρατεθώ δημόσια με την εν λόγω γυναίκα ούτε να απαντήσω στα ψεύδη της ή να συνδιαλλαγώ μαζί της. Οι λειτουργοί της Δικαιοσύνης, στην οποία έχω απόλυτη εμπιστοσύνη, είναι αυτοί στους οποίους καταφεύγω όπως θα έκανε κάθε πολίτης που θα ήθελε να προστατεύσει το όνομα του.

Στο διάστημα που ακολουθεί και μέχρι να αποφανθεί η Δικαιοσύνη νιώθω την υποχρέωση να παραιτηθώ από τη σειρά την οποία σκηνοθετώ. Δεν θέλω με κανένα τρόπο αυτή η προσωπική μου περιπέτεια να φέρει σε δύσκολη θέση τους συνεργάτες μου, την παραγωγή και το κανάλι.

Η Έλενα Αθανασοπούλου, πάντως, λίγα μόλις λεπτά μετά την ανακοίνωση του Κώστα Κωστόπουλου έσπευσε να επιβεβαιώσει, εμμέσως πλην σαφώς, πως αυτός είναι ο σκηνοθέτης τον οποίο κατηγορεί πως τη βίασε στο αυτοκίνητό του το 2010 όταν ήταν 21 ετών. Μέσα από μια σειρά αναρτήσεων που έκανε στο Facebook, κάποιες από τις οποίες μάλιστα κατέβηκαν λίγη ώρα αργότερα, παραλλήλισε τον σκηνοθέτη με δύο άλλους καλλιτέχνες που επίσης παραιτήθηκαν προ μηνών από τις θέσεις τους μετά από αντίστοιχες καταγγελίες που δέχτηκαν ενώ έκανε επίσης λόγο για μάρτυρες που γνωρίζουν αλλά και για απόπειρες δωροδοκίας: «Είναι λέει ψεύδη…δεν θες να βγάλω τώρα δημόσια τα μνμτα του μάρτυρα να σου πω εγώ τι είναι ψεύδη ! Θα περιμένω τη δικαιοσύνη»…«Έφτασες στο σημείο να με δωροδοκήσεις για να πεις ότι όλα είναι ψευδη! Είχα ένα μάρτυρα ! Τώρα έχω δυο !»…«Και θα πω και κάτι τελευταίο ξέρω ότι παρακαλάς το μάρτυρα να πάρει το μέρος σου αλλα έχω ολα τα μνμτα του που αν τα βγάλω δημόσια θα κλαις»…«Κάτι μ θυμίζει αυτό !Α ναι τα ιδια καναν και πέρυσι εκείνοι οι δυο … σιωπή ! Καληνύχτα».

Η καλλιτεχνική διαδρομή του Κώστα Κωστόπουλου

Γεννημένος και μεγαλωμένος στο Χαϊδάρι, ο Κώστας Κωστόπουλος φοίτησε στη Σχολή Σταυράκου. Μετά το τέλος της φοίτησής του θα έχει την τύχη να θητεύσει στο πλευρό έμπειρων σκηνοθετών της εποχής. Η πρώτη σημαντική καλλιτεχνική του συνάντηση είναι αυτή με τον Νίκο Φώσκολο με τον οποίο συνεργάζεται στον «Άγνωστο Πόλεμο».

Κομβικό σταθμό στη διαδρομή του αποτελεί και η συνεργασία του με τον Κώστα Κουτσομύτη σε τηλεοπτικές μεταφορές βιβλίων που γράφτηκαν με χρυσά γράμματα στην ιστορία της ιδιωτικής όπως τα «Βαμμένα Κόκκινα Μαλλιά», ο «Κίτρινος Φάκελος», η «Εκτέλεση» και η «Πρόβα Νυφικού».

Ακολουθεί η θητεία του ως βοηθού του Μανούσου Μανουσάλη ο οποίος θα τού εμπιστευθεί την σκηνοθεσία αρκετών επεισοδίων από το «Τμήμα Ηθών» και τους «Δρόμους της Πόλης». Κάπως έτσι παίρνει το βάπτισμα του πυρός, πατά στα πόδια του και ανοίγει τα φτερά του για νέα τηλεοπτικά ταξίδια.

Ακολούθησε η καθημερινή τηλεοπτική σειρά «Φτερά του Έρωτα», που φέρει την υπογραφή της Έλενας Ακρίτα και του Γιώργου Κυρίτση. Η συνάντηση με το επιτυχημένο τηλεοπτικό συγγραφικό δίδυμο επισφραγίζεται τρία χρόνια αργότερα με το επίσης καθημερινό «Βέρα στο δεξί» που σαρώνει σε τηλεθέαση και οι καθημερινές σειρές «Έρωτας», «Κάρμα» και «Λόλα».

Όταν ξέσπασε η οικονομική κρίση, έφυγε στο Λος Άντζελες, όπου εργάστηκε ως σκηνοθέτης. Μετά την επιστροφή του από την Αμερική σκηνοθετεί, από το 2015 έως το 2017, δύο σειρές στην κυπριακή τηλεόραση, για να επιστρέψει πανηγυρικά, όπως σύντομα αποδείχτηκε, στα εγχώρια τηλεοπτικά δρώμενα μεταφέροντας στη μικρή οθόνη το best seller μυθιστόρημα του Σπύρου Πετρουλάκη «Σασμός».