Ορισμένες μικρές αλλαγές στις καθημερινές μας συνήθειες, μπορούν να μας ανακουφίσουν από τα συμπτώματα του άγχους.

Απολαυστικός ύπνος. Ο μη επαρκής ύπνος μπορεί να επιδεινώσει τα συμπτώματα του άγχους. Κάποιες συνήθειες, όπως το να διαβάζουμε ένα βιβλίο πριν τον ύπνο, να κάνουμε ένα χαλαρωτικό ζεστό μπάνιο και να επιλέγουμε την ίδια ώρα κάθε ημέρα για να πηγαίνουμε για ύπνο, συμβάλλουν σημαντικά στο να εξασφαλίσουμε ένα καλό και απολαυστικό ύπνο.

Καλή διατροφή. Η σωστή, ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή χρειάζεται να είναι προτεραιότητά μας.  Ένα διαιτολόγιο που καλύπτει τις ανάγκες μας σε καθημερινή βάση κάνει σε πολλούς τομείς τη διαφορά στη ζωή μας. Στην αντίθετη περίπτωση δημιουργεί επιπλέον δυσκολίες,  για παράδειγμα, η υψηλή πρόσληψη ζάχαρης  αναγκάζει το σώμα να χρησιμοποιεί και να εξαντλεί τα αποθέματά του σε «πρώτες ύλες» και προκαλεί κόπωση, αδυναμία συγκέντρωσης και μειωμένη πνευματική απόδοση.

Λιγότερες πιθανότητες νόσησης– καλύτερο ανοσοποιητικό. Η κατάλληλη πρόσληψη βιταμινών του Β-συμπλέγματος, Α, C, μαγνησίου και η λήψη πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας, συμβάλλουν σε ένα καλό ανοσοποιητικό σύστημα.

Λιγότερο αλκοόλ. Η κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να δίνει την ψευδαίσθηση της χαλάρωσης, αλλά στην πραγματικότητα αυξάνει την παραγωγή αδρεναλίνης που οδηγεί σε ανησυχία, αδυναμία έλευσης ύπνου και εκνευρισμό.

Η δουλειά μένει στον χώρο της δουλειάς. Μετά την έξοδο από το γραφείο ή την εργασία είναι καλύτερο να ασχολούμαστε με οτιδήποτε άλλο, εκτός από τη δουλειά.

Εστίαση στο παρόν, όχι στο παρελθόν. Αφήνουμε τα λάθη πίσω μας και μαθαίνουμε από αυτά, προχωρώντας μπροστά.

Σωστές προτεραιότητες. Κάνουμε μια λίστα με τα πράγματα που δεν είναι πραγματικά αναγκαίο να κάνουμε  και τα βγάζουμε από το πρόγραμμά μας.

Έκφραση αρνητικών συναισθημάτων. Η συζήτηση με έναν φίλο ή έναν ειδικό ψυχικής υγείας  βοηθά να εξωτερικεύσουμε και να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας, κάτι που δεν είναι μόνο ανακουφιστικό, αλλά και πολύ ωφέλιμο.

Μια διέξοδος. Η ενασχόληση με τα παιδιά, η άσκηση, μία δημιουργική ενασχόληση/hobby, η κουβέντα με φίλους, ένας περίπατος, ο προγραμματισμός  μιας εκδρομής ή ενός ταξιδιού πραγματικά μπορούν να προσφέρουν μεγάλη αναζωογόνηση.

Αποδοχή όλων των συναισθημάτων. Είτε είναι άγχος, είτε χαρά, είτε θυμός, είτε απογοήτευση, είναι ευεργετικό να αποδεχόμαστε όλα τα συναισθήματα, ακόμα και τα αρνητικά, χωρίς να επιδιώκουμε να αλλάξουμε τη διάθεσή μας, με φαγητό, πότο ή φάρμακα.