Σύμφωνα με τον Σύλλογο Συγκοινωνιολόγων, 260.000 είναι τα οχήματα που χρησιμοποιούν καθημερινά τον οδικό άξονα του Κηφισού, με τα φορτηγά να συμβάλλουν κατά 20% στο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Φαίνεται ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εξετάζει ζεστά την απαγόρευση κυκλοφορίας για τα φορτηγά κατά τις ώρες αιχμής, αν και ακόμα δεν έχει ληφθεί κάποια απόφαση.
Πρόκειται για μέτρο που έχει τεθεί στο τραπέζι εδώ και καιρό. Μάλιστα, φαίνεται να είναι κοινή πρόταση τόσο του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων όσο και του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας.
Τόσο το Υπουργείο όσο και οι φορείς λαμβάνουν υπ’ όψιν τους ότι ο Κηφισός επηρεάζεται από τα φορτηγά που κατευθύνονται από και προς το λιμάνι του Πειραιά, τα πρακτορεία του Βοτανικού και τη Λαχαναγορά του Ρέντη, και προτείνουν απαγόρευση των φορτηγών κατά τις πρωινές ώρες 7-10 και κατά τις απογευματινές 4-6.
Στόχος είναι να εξομαλυνθεί η κατάσταση μέχρις ότου ολοκληρωθούν μεγαλύτερα έργα, όπως η μεταφορά των πρακτορείων από τον Βοτανικό στη Φυλή και η κατασκευή του άξονα που θα συνδέει την Ελευσίνα με τα Οινόφυτα και τη Θήβα.