ΑΠΟΦΡΑΔΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ Η 6η ΙΟΥΛΙΟΥ 2020

γράφει ο Τάσος Βουρλούμης *

Λένε… ότι ενός μεγάλου κακού, μύρια έπονται. Ακόμη ο Καρλ Μάρξ έγραψε: “Η ιστορία επαναλαμβάνεται την πρώτη φορά ως τραγωδία και την δεύτερη ως φάρσα”. Η φάρσα, η τραγωδία και το περίεργο μαζί είναι ότι το Χαϊδάρι δεν απέκτησε Μετρό και αυτό που φοβόταν ο αρνητής του, το ζούμε καθημερινά αφού όλη η συνοικία της Αστυθέας έχει γίνει το υπαίθριο πάρκινγκ των αυτοκινήτων του Θριάσιου πεδίου, για πάντα όμως.

Πεντακάθαρη απόδειξη της εγκληματικής συμπεριφοράς του κατ’ ευφημισμό… προοδευτικού δημάρχου που αρνήθηκε να έρθει το Μετρό στο Χαϊδάρι, είναι οι σύγχρονες πόλεις του Περιστερίου (με 3 σταθμούς –τερματικός σταθμός ο Αγιος Αντώνιος για 10 χρόνια), του Αιγάλεω (με 2 σταθμούς –τερματικός σταθμός ο Εσταυρωμένος για 10 χρόνια) και φυσικά η Νίκαια, αφού ο σταθμός της θα είναι τερματικός για όσο διάστημα χρειασθεί η αποπεράτωση του έργου.

Τα μύρια που έπονται είναι οι καθημερινές τραγωδίες των δημοτών για τις μετακινήσεις τους !

1. Ενώ από Σύνταγμα για κέντρο Αγ. Βαρβάρας θα κάνεις 9 λεπτά, από Σύνταγμα για κέντρο Χαϊδαρίου – ίδια απόσταση- θα κάνεις 20 έως 40 λεπτά.

2. Εκπληκτικές αναπλάσεις των πλατειών των δήμων με κονδύλια του Μετρό.

3. Αρκετές φορές οι Χαϊδαριώτες –αν βιάζονται- θα πληρώνουν και ΤΑΞΙ…

4. Μετά από τέτοια συγκοινωνιακή αναβάθμιση της Αγ. Βαρβάρας… επιμένει ο ΟΑΣΑ το 892 να μην περνά στην επιστροφή του από την Αγία Μαρίνα.

Σας ανέφερα τα παραπάνω για να συγκρίνετε την ποιότητα ζωής του Χαϊδαρίου με διπλανές πόλεις ύστερα από 37 χρόνια διοίκησης του δήμου από δημάρχους με πρόσημο… προοδευτικό. Θα θυμόσαστε το ψηφοδέλτιο του 1990, όπου συμμετείχαν όλοι (Πασόκ και δημοκρατικές δυνάμεις), όταν γινόταν η χάραξη του Μετρό.

Επειδή όμως η ιστορία επαναλαμβάνεται για να μας διδάσκει, ο κόσμος έχει διαπιστώσει ότι τα πτυχία και οι βαρύγδουποι τίτλοι –που πολλές φορές είναι μαϊμού- δεν μετράνε, εκείνο που μετράει είναι η γνώση, η εμπειρία και η αγάπη για τον τόπο σου και η κοινωνική καταξίωση θα έρθει μόνη της.

Το τελικό αποτέλεσμα όπως σας το περιέγραψα και η πλήρης ανικανότητά τους, αποδεικνύει ότι επί ένα χρόνο δεν προσπάθησαν να βελτιώσουν την υπάρχουσα κατάσταση, η οποία αποδεδειγμένα βελτιώνεται εύκολα, γρήγορα και χωρίς κόστος.

Απόδειξη: Δευτέρα 7-9-2020. Στάση Ακρίτα – Μοναστηράκι 31 λεπτά και Μοναστηράκι – Ακρίτα 33 λεπτά, μέσα στο λιοπύρι (σημείωση: πέρασαν δύο 866).

Υ.Γ1. Πιστεύουμε ότι ήρθε η ώρα να επικρατήσει και στο Χαϊδάρι όπως και στη κεντρική πολιτική σκηνή, διοίκηση βασισμένη στην αποτελεσματική θεωρία του Ριζοσπαστικού Φιλελευθερισμού. Ο νέος αυτοδιοικητικός εκλογικός νόμος θα σημάνει την απαρχή συνολικής συσπείρωσης του χώρου και το οριστικό τέλος των αυτόκλητων σωτήρων.

Υ.Γ2. Ο νέος δημοτικός συνδυασμός – ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΑΪΔΑΡΙ- θα προσπαθήσει με θάρρος να συσπειρώσει το 33% των δημοτών της 7-7-2019 και με συμμετοχικές διαδικασίες να αποφασίσει για το μέλλον της πόλης μας.

* ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ  ΒΟΥΡΛΟΥΜΗΣ, Εκπρ. Συνδυασμού ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΑΪΔΑΡΙ, πρώην  Αντιδήμαρχος