Ένας ενοικιαζόμενος ταχυδρόμος αποχαιρετά τα ΕΛΤΑ – Τα μεγαλοστελέχη στη θέση τους

Μενέλαος Χρόνης
2 Λεπτά Ανάγνωσης
Άρης Καρυδάκης, πρώην ενοικιαζόμενος ταχυδρόμος

Η αναδιάρθρωση -ή πείτε το όπως αλλιώς θέλετε- των ΕΛΤΑ δεν σημαίνει μόνο κλείσιμο καταστημάτων, αλλά και απόλυση των συμβασιούχων, όπως είχαμε γράψει στο άρθρο μας Τα καταστήματα ΕΛΤΑ φεύγουν, ψηφιακοί ταχυδρόμοι και mini robots έρχονται.

Πολλοί νόμιζαν ότι ο ταχυδρόμος που ερχόταν στο σπίτι τους ήταν δημόσιος υπάλληλος, ίσως και να μακάριζαν την τύχη του που εργάζεται σε μια περιζήτητη υπηρεσία. Δεν ήξεραν όμως ότι είναι ένας “ενοικιαζόμενος υπάλληλος” των 500 ευρώ τον μήνα. Ένας από αυτούς, ο Χαϊδαριώτης Άρης Καρυδάκης, με 6 χρόνια δουλειά πάνω στο μηχανάκι, αποχαιρετά τα ΕΛΤΑ:

6 δύσκολα χρόνια στα ΕΛΤΑ, ενοικιαζόμενος υπάλληλος, διανομέας με κρύο, ζέστη, βροχή, με 500 ευρώ. Πρόσφερα παραπάνω από ότι μπορούσα στις ανηφόρες, στα νταμάρια του Χαϊδαρίου, στο Θριάσιο Πεδίο κλπ. Κρίμα η απαξίωση του οργανισμού από όλες τις κυβερνήσεις και η καταστροφή του… Ο κόσμος κ οι υπάλληλοι δεν φταίνε σε τίποτα.

Οι “λύσεις” για την απαξίωση του Οργανισμού πλήττουν τους συνταξιούχους που στηρίζονταν στις υπηρεσίες του στην επαρχία και τους συμβασιούχους που έτρεχαν με τα μηχανάκια για μισθούς πείνας. Όχι βέβαια τα μεγαλοστελέχη των 150.000 ευρώ το χρόνο, που απέτυχαν ολοφάνερα να κρατήσουν όρθια και να αναπτύξουν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (βλέπε Κύριε Πιερρακάκη, ο Όμιλος Quest θα δεχόταν σαν “φυσικό φαινόμενο” ένα τέτοιο φιάσκο στην ACS;).

ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ:
Αφιερωμένο σε όσους νομίζουν ότι ο ταχυδρόμος τους είναι δημόσιος υπάλληλος

Μοιραστείτε το άρθρο:
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *