Μια διαφορετική ημέρα ξημέρωσε σήμερα στο Χαϊδάρι. Το κατάστημα των Ελληνικών Ταχυδρομείων “κατέβασε ρολά” οριστικά. Η υπαναχώρηση της κυβέρνησης στην πρόσφατη απόφαση του κλεισίματος 204 καταστημάτων αφορά μόνο αυτά της επαρχίας, ενώ τα λουκέτα σε 40 και πλέον υποκαταστήματα στην Αττική εφαρμόστηκαν από σήμερα Δευτέρα 3 Νοεμβρίου.
Νεκρική σιγή επικρατούσε το πρωί στα πρώην ΕΛΤΑ Χαϊδαρίου. Μέσα είναι μερικά φώτα ακόμα αναμμένα στις θυρίδες συναλλαγών. Στο τζάμι είναι κολλημένη μία αφίσα που πληροφορεί πού πρέπει να απευθύνεται στο εξής όποιος επιθυμεί μία εργασία. Πιο δίπλα οι ανακοινώσεις διαμαρτυρίας του Δήμου.
Η εταιρεία ενημερώνει ότι το κατάστημα που εξυπηρετεί την περιοχή μας είναι αυτό του Αιγάλεω, Θηβών 417, τηλ. 2105981033.

Η εμμονή στο κλείσιμο καταστημάτων σε μεγάλους Δήμους της Αθήνας δεν γίνεται εύκολα κατανοητή, και δεν τεκμηριώθηκε ότι ήταν ζημιογόνα με την παρουσίαση αναλυτικών στοιχείων. Ο Εμπορικός Σύλλογος της Αθήνας, για παράδειγμα, διαμαρτύρεται για το λουκέτο στο υποκατάστημα της οδού Μητροπόλεως, που ήταν, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, “επί σειρά ετών ένας πολύτιμο συνεργάτη και σημείο αναφοράς για τις επιχειρήσεις της περιοχής. Η παρουσία και λειτουργία του εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση σημαντικό αριθμό εμπόρων και πολιτών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην εύρυθμη λειτουργία της εμπορικής δραστηριότητας στο κέντρο της πρωτεύουσας.”
Δεν πρόκειται λοιπόν για “λαϊκίστικα αιτήματα που αντιστρατεύονται τη λογική της αγοράς”, όπως λένε όσοι από κεκτημένη ταχύτητα υπερασπίζονται και αυτή την περιστολή δημόσιας υπηρεσίας.
Για τα ΕΛΤΑ Χαϊδαρίου η Μαρία Συρεγγέλα, βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Δυτική Αθήνα, υποστήριξε ότι είχαν πολύ μεγάλα έσοδα. “Με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν (σσ. για κλείσιμο) ακόμα και καταστήματα με πολύ μεγάλα έσοδα για τον οργανισμό -όπως αυτό του Χαϊδαρίου;”, γράφει σε ανακοίνωσή της.
Πράγματι, το τοπικό κατάστημα του Χαϊδαρίου είχε πολλή κίνηση και λειτουργούσε με ελάχιστο προσωπικό. Το αίτημα του κοινού τα τελευταία χρόνια ήταν να ενισχυθεί το προσωπικό για να ειωθεί η ταλαιπωρία και ξαφνικά βρέθηκε μπροστά σε κλειστές πόρτες.
Σε κάθε περίπτωση η ανακοίνωση της διοίκησης της εταιρείας για τον “ξαφνικό θάνατο” 204 καταστημάτων ήταν ατεκμηρίωτη. Μια γενική αναφορά ότι “κάθε κατάστημα κόστιζε 150.000 ευρώ” δεν πείθει. Ας πουν στην κοινή γνώμη τα πραγματικά στοιχεία για το κάθε ένα. Και επίσης να εξηγήσουν γιατί δεν κατάφεραν να σταθούν απέναντι στον ανταγωνισμό. Γιατί τι άλλο μπορεί να οδηγήσει μια εταιρεία σε μείωση παρουσίας στην αγορά;
ΥΓ. Σήμερα το πρωί δεν λειτουργούσε και το ΑΤΜ της Eurobank που στεγάζεται στο κατάστημα των ΕΛΤΑ Χαϊδαρίου. Οι άνθρωπο που περνούσαν για να κάνουν τραπεζικές εργασίες από εκεί αναρωτιούνταν αν μπήκε και σε αυτό οριστικό λουκέτο.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ:
Κύριε Πιερρακάκη, ο Όμιλος Quest θα δεχόταν σαν “φυσικό φαινόμενο” ένα τέτοιο φιάσκο στην ACS;