Διαρροή προσωπικών δεδομένων πελατών από την ελληνική adidas

Στοιχεία πελατών της Addidas Hellas AE έγιναν κτήμα “τρίτου προσώπου”. Η εταιρεία καθησυχάζει ότι κατά την κυβερνοεπίθεση δεν διέρρευσαν στοιχεία πιστωτικών καρτών, αλλά συνιστά στους πελάτες της προσοχή.
Η adidas αναφέρει ότι διαπίστωσε πως “ένα μη εξουσιοδοτημένο τρίτο προς την εταιρεία πρόσωπο απέκτησε πρόσβαση σε ορισμένα δεδομένα πελατών μέσω τρίτου παρόχου υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών”.
Το περιστατικό εντάσσεται σε ένα γενικότερο κύμα επιθέσεων που έχει πλήξει το ευρωπαϊκό λιανεμπόριο τους τελευταίους μήνες.
Η επιστολή τής adidas στους Έλληνες πελάτες της:
Αγαπητή πελάτισσα/ αγαπητέ πελάτη,
Επικοινωνούμε για να σας ενημερώσουμε για ένα θέμα το οποίο αντιληφθήκαμε πρόσφατα και ίσως αφορά κάποια δεδομένα σας.
Τι συνέβη
Η adidas έμαθε πρόσφατα ότι ένα μη εξουσιοδοτημένο τρίτο προς την εταιρεία πρόσωπο απέκτησε πρόσβαση σε ορισμένα δεδομένα πελατών μέσω τρίτου παρόχου υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών.
Τι στοιχεία αφορά
Τα δεδομένα που επηρεάζονται δεν περιλαμβάνουν κωδικούς πρόσβασης, στοιχεία πιστωτικών καρτών ή οποιαδήποτε άλλο στοιχείο που σχετίζεται με πληρωμές.
Αποτελούνται κυρίως από στοιχεία επικοινωνίας πελατών που είχαν στο παρελθόν επικοινωνήσει με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της adidas. Σε αυτά μπορεί να περιλαμβάνεται όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμός τηλεφώνου, φύλο και ημερομηνία γέννησης.
Τι ενέργειες κάνουμε
Η ιδιωτικότητα και η ασφάλεια των δεδομένων σας αποτελούν προτεραιότητά μας. Αμέσως μόλις αντιλήφθηκε το συμβάν, η adidas έλαβε άμεσα και προληπτικά μέτρα για να το διερευνήσει και να το περιορίσει, περιλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, επιπλέον μέτρων ενίσχυσης της ασφαλείας.
Πιθανές συνέπειες για εσάς
Αυτή τη στιγμή, δεν έχουμε γνώση ενδεχόμενης ζημίας για τους πελάτες μας ως συνέπεια αυτού του περιστατικού. Επίσης, δεν χρειάζεται να προβείτε άμεσα σε κάποια ενέργεια. Όπως πάντα όμως, παρακαλούμε να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και σε εγρήγορση για τυχόν ύποπτα μηνύματα. Σας υπενθυμίζουμε πως η adidas δεν θα επικοινωνήσει ποτέ απευθείας μαζί σας για να σας ζητήσει οικονομικά στοιχεία, όπως στοιχεία πιστωτικής κάρτας, λογαριασμού τράπεζας ή κωδικούς πρόσβασης.
Με ποιον μπορείτε να επικοινωνήσετε
Αν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο https://www.adidas.com/help
Ζητούμε συγγνώμη για όποια αναστάτωση ενδεχομένως προκλήθηκε από το περιστατικό αυτό
Η ομάδα της adidas