Τα ΕΛΤΑ δεν άφησαν “παγωτό” μόνο τις γιαγιάδες, αλλά και δύο μεγάλες τράπεζες

Μενέλαος Χρόνης
3 Λεπτά Ανάγνωσης

Στο άρθρο για το λουκέτο στα ΕΛΤΑ Χαϊδαρίου (Ξαφνικός θάνατος: Τα ΕΛΤΑ Χαϊδαρίου έκλεισαν επειδή ήταν ζημιογόνα;) κάναμε αναφορά το ΑΤΜ της τράπεζας Eurobank που στεγαζόταν στο ίδιο γραφείο: “Σήμερα το πρωί, Δευτέρα 3/11, δεν λειτουργεί ούτε το ΑΤΜ της Eurobank που στεγάζεται στο κατάστημα των ΕΛΤΑ Χαϊδαρίου. Οι άνθρωποι που περνούσαν από εκεί για να κάνουν τραπεζικές εργασίες αναρωτιούνταν αν μπήκε και σε αυτό οριστικό λουκέτο”.

Τελικά δεν ήταν μια βλάβη της στιγμής. Το συγκεκριμένο ΑΤΜ που εξυπηρετούσε πολύ κόσμο στο Χαϊδάρι πράγματι έκλεισε και αυτό. Το πήρε μαζί του στον “ξαφνικό του θάνατο” το τοπικό κατάστημα. Το ίδιο έγινε και σε πάρα πολλά ακόμα σε όλη τη χώρα, διότι η Eurobank είχε συνάψει συμφωνία με τα ΕΛΤΑ. Σε πολλά υποκαταστήματα υπήρχαν ΑΤΜ της τράπεζας, ενώ μπορούσες να κάνεις συναλλαγές με το βιβλιάριο. Το mononews.gr αναφέρει πως ούτε η Eurobank είχε ενημερωθεί και πιάστηκε εξ απήνης, “έμειναν παγωτό, που λέει και ο λαός” σημειώνεται προσφυώς η ιστοσελίδα.

Τα ΕΛΤΑ δεν άφησαν "παγωτό" μόνο τις γιαγιάδες, αλλά και δύο μεγάλες τράπεζες 3

Όμως η επιχειρηματική ιλαροτραγωδία της διοίκησης Σκλήκα στα ΕΛΤΑ δεν σταματάει στο “άδειασμα” της Eurobank. Η σχέση των ΕΛΤΑ με τις τράπεζες έχει κι άλλο βάθος.

Πριν από 5 μήνες (Μάιος του 2025) έγινε γνωστή η υπογραφή μνημονίου συνεργασίας των ΕΛΤΑ με την Alpha Bank και μόλις στις αρχές Σεπτεμβρίου ανακοινώθηκε και επίσημα η στρατηγική τους συνεργασία. Ειδικότερα, η τράπεζα θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το εκτεταμένο δίκτυο των Ελληνικών Ταχυδρομείων, το οποίο διαθέτει (διέθετε, ακριβέστερα) υποκαταστήματα σε όλη τη χώρα, για να παρέχει τραπεζικά προϊόντα και άλλες υπηρεσίες στους πελάτες. Ο καθένας καταλαβαίνει πόσο σημαντικό είναι μετά τη συρρίκνωση των τραπεζικών καταστημάτων, τόσο για τους πολίτες όσο και για τα ίδια τα ΕΛΤΑ. Μάλιστα η Alpha Bank είχε συστήσει ομάδα εργασίας για το project αυτό. Σύμφωνα με το mononews.gr, και η διοίκηση της εν λόγω τράπεζας δεν είχε ιδέα για το σχέδιο του Γ. Σκλήκα να μπει λουκέτο σε 204 υποκαταστήματα.

Τελικά πόσο κόστιζε το υποκατάστημα Χαϊδαρίου; Έκλεισε πράγματι λόγω ζημιών;

Το προαναφερθέν ιστορικό της σχέσης της εταιρείας με τις δύο τράπεζες είναι ένα ακόμη στοιχείο που δείχνει ότι οι επιλογές της προηγούμενης διοίκησης ων Ελληνικών Ταχυδρομείων είναι ακατανόητες. Το “Χαϊδάρι Σήμερα” χρησιμοποίησε τη φράση “επιχειρηματικό φιάσκο” και έβαλε με ένταση το ερώτημα αν το υποκατάστημα της πόλης μας ήταν ζημιογόνο. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για πολλά ακόμη. Πάντως το “δικό μας” λειτουργούσε με ελάχιστο προσωπικό, εκτελούσε και τραπεζικές εργασίες, οι οποίες, όπως φαίνεται επρόκειτο να διευρυνθούν, και είχε σταθερά πολλή κίνηση. Η δημοσίευση του ισολογισμού του θα δώσει απαντήσεις αν και πόσο “έμπαινε μέσα”.

Μοιραστείτε το άρθρο:
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *