Καταγγελία: στη «χάση και τη φέξη» τα δρομολόγια 811 και 803 του ΟΑΣΑ

Καταγγελία με βαρύνον περιεχόμενο για την ποιότητα ζωής και την κινητικότητα στην πόλη μας κάνει ο αναγνώστης μας Ηλίας Κοπανίδης. Αναφέρει ότι τα αναγραφόμενα δρομολόγια στην  ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ για τις συγκοινωνιακές συνδέσεις του Χαϊδαρίου δεν εφαρμόζονται στην πράξη, καταργώντας στην ουσία το δημόσιο αγαθό της μετακίνησης.

Η επιστολή του κ. Κοπανίδη είναι η εξής:
Θα ήθελα να ενημερώσω μέσω του ιστότοπού σας τους συμπολίτες
μας για τις αδικίες που συμβαίνουν στον Δήμο μας από τον ΟΑΣΑ, σχετικά με την
συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των γραμμών 811
και 803
Συγκεκριμένα, όπως έχω προσωπικά παρατηρήσει, εδώ και 5 μήνες
περίπου η γραμμή 811 διεξάγεται σε καθημερινή βάση (εκτός Κυριακής) κατά το μεγαλύτερο διάστημα της ημέρας
με μόλις δύο (2) λεωφορεία με
περιοδικότητα ανά 25-30 λεπτά, αντί
για 3 ή 4 οχήματα που προβλέπονται κανονικά. 
Κάτι ανάλογο συμβαίνει καθημερινά και στην γραμμή 803, στην οποία αντί για 4 λεωφορεία
που προβλέπονται, δρομολογούνται μόλις
τρία (3) λεωφορεία
, με περιοδικότητα ανά
40 λεπτά περίπου
Παρά τις αλλεπάλληλες καταγγελίες μου προς τον ΟΑΣΑ για
το θέμα αυτό, δεν έχω λάβει ουδεμία απάντηση γιατί συμβαίνουν αυτά εδώ και
τόσον καιρό, ενώ έχω ενημερώσει και τον Δήμο Χαϊδαρίου. 
Στην επίσημη ιστοσελίδα
του ΟΑΣΑ  εξακολουθούν να αναρτώνται
ψεύτικα τακτικά δρομολόγια, τα οποία σε καμία περίπτωση δεν εφαρμόζονται,
αυξάνοντας την αγανάκτηση του επιβατικού
κοινού
που περιμένει μισή ώρα για
να πάει έστω και ένα χιλιόμετρο παραπέρα. 
Αυτά φυσικά δεν συμβαίνουν στο Δήμο της Αγίας Βαρβάρας, αφού τα δρομολόγια της
γραμμής 837 είναι πολύ τακτικά και γίνονται κανονικότατα. Μόνο οι πολίτες του
Δήμου Χαϊδαρίου είναι τα κορόιδα που υφίστανται την ταλαιπωρία αυτή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΊΕΥΜΑΤΑ: