ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Πώς να εμποδίσουμε το εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας

Η δήλωση του κ. Προκοπίου για το εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας, αποθήκευσης και διακίνησης φυσικού αερίου στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά δεν είναι κεραυνός εν αιθρία. Όλοι γνώριζαν ή όλοι όφειλαν να γνωρίζουν.

του Κώστα Φωτεινάκη

03 Φεβρουαρίου 2023: Ο κ. Γεώργιος Προκοπίου1 σε πρόσφατη επίσκεψη που έκανε μαζί με άλλους επιχειρηματικούς ομίλους στην Ιαπωνία, και με τη συμμετοχή  του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, έκανε την παρακάτω δήλωση για εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας :

«Τώρα κοιτάμε για ενέργεια, πώς μπορούμε να πάρουμε από εδώ μηχανήματα για ηλεκτροπαραγωγή για τη δημιουργία μονάδας φυσικού αερίου. Κάναμε επαφές με εταιρείες μηχανολογικού εξοπλισμού, για τη νέα μονάδα στο Σκαραμαγκά, εφόσον βέβαια  οριστικοποιηθεί η συναλλαγή και πάρουμε όλες τις αδειοδοτήσεις… Ακόμη είναι στα σπάργανα η προσπάθεια, αλλά κάνουμε τώρα το σχεδιασμό γιατί η θέση του Σκαραμαγκά είναι ιδανική για μονάδα παραγωγής ενέργειας2,3,4».

Eργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας στον Σκαραμαγκά

H δήλωση του κ. Προκοπίου για εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία, όπως θα παρουσιάσω παρακάτω, αλλά ήταν η αφορμή για να δρομολογηθούν διαμαρτυρίες και κινήσεις από τους Εξωραϊστικούς φορείς5 του Χαϊδαρίου και να παρθεί ένα ομόφωνο και εξαιρετικό ψήφισμα από το Δημοτικό Συμβούλιο6 με το οποίο «Εκφράζει την κατηγορηματική του αντίθεση στην κατασκευή τερματικών σταθμών υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) και μονάδας παραγωγής ενέργειας στο χώρο των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, καθώς και σε οποιαδήποτε χρήση υψηλής όχλησης δεν σχετίζεται άμεσα με τη λειτουργία των Ναυπηγείων».

Όλοι γνώριζαν ή όλοι όφειλαν να γνωρίζουν – Συνοπτική παρουσίαση – Χρονολόγιο

7 Ιουνίου 2021: Ανακοινώνεται7 επίσημα ότι «ολοκληρώθηκε σήμερα με επιτυχία η διαδικασία του Ηλεκτρονικού Ανοικτού Πλειοδοτικού Διαγωνισμού για την πώληση του ακινήτου, ιδιοκτησίας της, στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, στην οποία συμμετείχαν οι εταιρείες «MILINA ENTERPRISES COMPANY LTD» και «PYLETECH INDUSTRIES MAE. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του διαγωνισμού και την απόφαση του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΤΑΔ, οριστικός πλειοδότης αναδείχτηκε η εταιρεία «MILINA ENTERPRISES COMPANY LTD8», συμφερόντων του Έλληνα πλοιοκτήτη, κ. Γεωργίου Προκοπίου».

16 Ιουλίου 2021: Λίγες ημέρες μετά την επίσημη ανακοίνωση της ΕΤΑΔ,   μεταξύ των άλλων ο κ. Προκοπίου δηλώνει «…και επίσης τα ναυπηγεία είναι ένα μέρος που μπορεί να ασχοληθεί με ενέργεια, να γίνουν έρευνες, να γίνει εκπαίδευση9 …».

13 – 22 Ιουνίου 2022: Τίθεται σε δημόσια διαβούλευσητο σχέδιο νόμου10 με τίτλο «ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ, ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΑΥΠΗΓΙΑΣ».

Στο σχέδιο νόμου στο άρθρο 3.2.γ αναφέρεται μεταξύ των άλλων: «Ειδικότερα, μεταξύ των χρήσεων αυτών μπορεί να περιλαμβάνονται βιοτεχνικές και βιομηχανικές εγκαταστάσεις χαμηλής, μέσης και υψηλής όχλησης, επαγγελματικά εργαστήρια, διοίκηση, περίθαλψη, εμπόριο και παροχή προσωπικών υπηρεσιών, γραφεία, στάθμευση, πρατήρια παροχής καυσίμων και ενέργειας, αποθήκες χαμηλής, μέσης και υψηλής όχλησης, εγκαταστάσεις εφοδιαστικής, εγκαταστάσεις μέσων μαζικής μεταφοράς, τουρισμός – αναψυχή ή τουριστικοί λιμένες, εγκαταστάσεις ανακύκλωσης συσκευασιών και υλικών, εγκαταστάσεις παραγωγής, αποθήκευσης και μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου, ύδρευσης, τηλεπικοινωνιών, και συναφείς εγκαταστάσεις, καθώς και εγκαταστάσεις Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, στρατιωτικές εγκαταστάσεις10…»

Για τη διαδικασία της δημόσιας διαβούλευσης για το εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας στον Σκαραμαγκά ενημέρωσε με σχετική ανάρτηση, στον ιστότοπό του, ΤΟ ΧΑΪΔΑΡΙ ΣΗΜΕΡΑ11, με την υπογραφή Μ.Χ, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του στις «εγκαταστάσεις παραγωγής ενέργειας κ.λπ».

Στη δημόσια διαβούλευση τοποθετήθηκαν εγγράφως οι Κώστας Φωτεινάκης12, Κίμων Φουντούλης, Ελισάβετ Μπούρα για γενικότερα θέματα του σχεδίου νόμου για την «εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά».

Ειδικότερα για το θέμα «…εγκαταστάσεις παραγωγής, αποθήκευσης και μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου…» κάνουν αυστηρή κριτική και εκφράζουν την αντίθεσή του ο Δημήτρης Αλεξάκης (Δημοτικός Σύμβουλος με τους Πολίτες σε Δράση) και ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου Βαγγέλης Ντηνιακός.

Επίσης σοβαρές ενστάσεις στη δημόσια διαβούλευση διατύπωσε ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΝΑΥΠΗΓΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ13 (Σ.Ε.ΝΑ.ΒΙ.): «Αν και ο γενικός προσανατολισμός του πρώτου μέρους του Νομοσχεδίου είναι πράγματι η ναυπηγία/ ναυπηγοεπισκευή, η χωροθέτηση πληθώρας χρήσεων στο άρθρο 3 του νομοσχεδίου, χωρίς ιεράρχηση, δημιουργεί κινδύνους εκτροπής από την κύρια δραστηριότητα του σύγχρονου ναυπηγείου. Είναι αναγκαίο να οριστεί σαφώς ως κύρια δραστηριότητα/χρήση γης, μόνο η ναυπήγηση/ επισκευή/ μετασκευή /συντήρηση πλοίων και σκαφών…»

Ενώ το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς14 στη δημόσια διαβούλευση διατυπώνει ενστάσεις για προνομιακές ρυθμίσεις: «…Το εύρος των παρεχομένων προνομιακών ρυθμίσεων δημιουργούν εύλογα ζητήματα για το κύρος της διαγωνιστικής διαδικασίας διότι το συνολικό καθεστώς που οι ρυθμίσεις αυτές δημιουργούν προσδίδουν πολύ διαφορετική και σαφώς μεγαλύτερη αξία στα περιουσιακά στοιχεία που εκποιήθηκαν μέσω των διαγωνισμών του ειδικού Διαχειριστή και της ΕΤΑΔ.»

Από τα ανωτέρω κατά τη γνώμη μου προκύπτουν τα εξής:

  1. Το σχέδιο νόμου που κατέθεσε η κυβέρνηση, και ιδιαίτερα η περιγραφή του άρθρου 3, ήταν φωτογραφική διάταξη που δίνει δυνατότητα στις εταιρείες συμφερόντων του κ. Προκοπίου να προωθήσουν, όχι μόνο τα ναυπηγοεπισκευαστικά του σχέδια, αλλά τα ευρύτερα επιχειρηματικά του σχέδια που συνδέονται με την παραγωγή, την αποθήκευση και τη μεταφορά φυσικού αερίου, αλλά και εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας. Ο κ. Προκοπίου ως γνωστό, εκτός των άλλων ναυτιλιακών και άλλων επιχειρήσεων, είναι ιδιοκτήτης της ναυτιλιακής εταιρείας Dynagas Ltd15, η οποία ειδικεύεται στην μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου.
  2. Οι συντάκτες του σχεδίου νόμου, προφανώς η κυβέρνηση, γνώριζαν την αντίθεση του Δήμου Χαϊδαρίου, με τις παρεμβάσεις των Χαϊδαριωτών, και σε θεσμικό επίπεδο μέσω του Δημάρχου κ. Ευάγγελου Ντηνιακού (20.06.2022) – οι οποίες και δεν λήφθηκαν υπόψη όπως ήταν αναμενόμενο.
  3. Επίσης δεν λήφθηκαν υπόψη οι ενστάσεις των εμπλεκομένων με τον κλάδο της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας,

28 Ιουνίου 2022: Ψηφίζεται ο νόμος  από την κυβερνητική πλειοψηφία, χωρίς τροποποιήσεις, όσον αφορά τις χρήσεις των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά.

29 Ιουνίου 2022: Μετά την ψήφιση του νόμου εκδίδεταιΔελτίο Τύπου16Ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Χαϊδαρίου«ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ – ΟΧΙ ΣΕ ΧΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ».

30 Ιουνίου 2022: Δημοσιεύεται17 ο Νόμος 4949/2022 (ΦΕΚ 126 Α’/30.06.2022) ο οποίος παραμένει ακριβώς ό ίδιος, όπως το Σχέδιο Νόμου,  όσον αφορά τις προβλεπόμενες χρήσεις των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά (άρθο 7.2.γ). Η κυβέρνηση δεν πήρε υπόψη της τις ενστάσεις της τοπικής κοινωνίας.

2 Δεκεμβρίου 2022: Η ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού δικαστηρίου18  έκρινε ότι το ΣτΕ δεν είναι αρμόδιο να επιλύσει τη διένεξη που έχει ανακύψει μεταξύ του Δήμου Χαϊδαρίου και της “ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Α.Ε.” (ΕΤΑΔ Α.Ε.) και πως αρμόδια είναι τα πολιτικά δικαστήρια.

20 Μαρτίου 2023: Ο Δήμος Χαϊδαρίου, η Διαπαραταξιακή επιτροπή του Δημοτικού Συμβουλίου και οι τοπικοί σύλλογοι: Εξωραϊστικός – Περιβαλλοντικός Σύλλογος Κάτω Αφαίας Σκαραμαγκά Χαϊδαρίου, Εξωραϊστικός – Εκπολιτιστικός Σύλλογος Άνω Αφαίας Χαϊδαρίου,  Εξωραϊστικός – Πολιτιστικός – Περιβαλλοντικός Σύλλογος Δαφνίου Χαϊδαρίου  «Ο Δαφναίος Απόλλων» προσκάλεσαν σε ανοιχτή συζήτηση – σύσκεψη με θέμα την ενημέρωση για τα σχέδια κατασκευής τερματικών σταθμών υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) και εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας από φυσικό αέριο στο χώρο των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, για τα οποία έχει εκφράσει την κατηγορηματική του αντίθεση το Δημοτικό Συμβούλιο Χαϊδαρίου με ομόφωνο ψήφισμα.

Στην σύσκεψη για το εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας συμφωνήθηκαν μια σειρά δράσεων και κινητοποιήσεων με έναρξη τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 2 Απριλίου 2023.

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ:

Όπως προανέφερα στο χρονολόγιο 28 Ιουνίου 2022, ο νόμος ψηφίστηκε από την κυβερνητική πλειοψηφία. Στις συσκέψεις των φορέων καθώς και στην ανοικτή συζήτηση 20 Μαρτίου 2023, τα κόμματα ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, ΚΚΕ, ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, ΜΕΡΑ 25,  μέσω των εκπροσώπων τους, υποστηρίζουν τις κινητοποιήσεις και έχουν υποβάλλει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο. (Αναφορές ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ, Τροπολογία ΚΚΕ, Επίκαιρη ερώτηση  ΜΕΡΑ25 κ.λπ).

21 Μαρτίου 2023: «Ναυπηγεία Σκαραμαγκά: Επικυρώθηκε η μεταβίβαση στον Γ. Προκοπίου19». Δηλώσεις του κ. Προκοπίου επιβεβαιώνουν για μια ακόμα φορά το σχεδιασμό για εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για το εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας

Λαμβάνοντας υπόψη,

Α) τα δεδομένα όσον αφορά τις χρήσεις των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, τις θέσεις της κυβέρνησης και των κομμάτων, τις ομόφωνες αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου αλλά και των φορέων του Χαϊδαρίου,

Β) τις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας,

Γ) την εμμονή της κυβέρνησης με την ψήφιση του ν.4949/2022 και την επικύρωση της μεταβίβασης των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά στις επιχειρήσεις του κ.Προκοπίου (20.03.2023),

Δ) των κατά επανάληψη  δηλώσεων του κ. Προκοπίου για το επιχειρηματικό του σχέδιο να δημιουργηθεί εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας, αποθήκευσης και διακίνησης φυσικού αερίου στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (τελευταία 20.03.2023),

Ε) την προστασία και τα δικαιώματα των επενδυτών – ιδιαίτερα εκείνων που η έδρα των εταιρειών τους είναι εκτός Ελλάδος, όπως οι εταιρείες του κ. Προκοπίου, που προστατεύονται επιπλέον των εθνικών επενδυτών (επίλυση διαφορών μεταξύ ξένων επενδυτών και κράτους Investor-state dispute settlement (ISDS) or investment court system (ICS),

Προτείνω τα εξής:

  1. Ο Δήμος Χαϊδαρίου να καταφύγει στα πολιτικά δικαστήρια αξιοποιώντας τα σχετικά άρθρα του Αστικού Κώδικα και όποιων άλλων επιχειρημάτων και νομικών διατάξεων. Ήδη έχει καθυστερήσει κατά τέσσερις μήνες, μετά την απόφαση του ΣτΕ περί αναρμοδιότητας (χρονολόγιο 2 Δεκεμβρίου 2022),
  2. Το Δημοτικό Συμβούλιο και η Διαπαραταξιακή Επιτροπή να παραμείνουν στις ομόφωνες αποφάσεις τους για το εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας .
  3. Να δημιουργηθούν συμμαχίες και συνέργειες με τους Δήμους της Δυτικής Αθήνας και όλους τους Δήμους στα Δυτικά με θαλάσσιο μέτωπο στον κόλπο της Ελευσίνας, γειτονικούς συλλογικούς φορείς και σωματεία, την ΠΕΔΑ (συλλογικός φορέας εκπροσώπησης των Δήμων Αττικής), με την Περιφέρεια Αττικής και την ενεργοποίηση νομικών μορφωμάτων των Δήμων όπως ο Αναπτυξιακός Σύνδεσμος Δυτικής Αθήνας, για το εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας.
  4. Να οργανωθεί με αποτελεσματικό τρόπο το αρχικό προσχέδιο δράσεων για το εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας που παρουσιάστηκε στη σύσκεψη των φορέων και του Δήμου Χαϊδαρίου, 20 Μαρτίου 2023.
  5. Να ξεκινήσει από τώρα η προετοιμασία και μελέτη για την τεκμηρίωση των αρνητικών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που θα έχει το εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας στους Δήμους της Δυτικής Αθήνας και στους παρά τον κόλπο της Ελευσίνας με την αξιοποίηση α) Της Οδηγίας Seveso β) Της Κ.Υ.Α 172058/2016 (ΦΕΚ 354/Β/17.2.2016) «Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης σε εγκαταστάσεις ή μονάδες, λόγω της ύπαρξης επικίνδυνων ουσιών, σε συμμόρφωση με τις διατάξεις της οδηγίας 2012/18/ΕΕ».
  6. Να αξιοποιηθεί οποιοδήποτε άλλο μέσο, ή εμπόδιο για την αποθάρρυνση του επενδυτή να δημιουργήσει εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας, αποθήκευσης και διακίνησης φυσικού αερίου στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά.

Κώστας Φωτεινάκης – xpolis@gmail.com

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ

  1. Γεώργιος Προκοπίου – Πληροφορίες για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες στην Ναυτιλία https://bit.ly/3Z36S13 | Κατάλογος πλοίων/ Fleet List της ναυτιλιακής εταιρίας  Dynacom Tankers Management, συμφερόντων του κ.Προκοπίου https://bit.ly/42ttMld
  2. Δημοσιεύτηκε στον ιστότοπο MONEY NEWS 31.01.2023 https://bit.ly/42IxnYb
  3. MONEY NEWS 03.02.2023 https://bit.ly/3yWcRtZ
  4. ENERGY PRESS 23.02.2023 https://bit.ly/3n55rSp
  5. ΧΑΪΔΑΡΙ ΣΗΜΕΡΑ   14.02.2023 https://bit.ly/407WW7Z | 27.02.2023 https://bit.ly/42xH68k
  6. Ομόφωνο Ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου με πρόταση των Εξωραϊστικών Συλλόγων 28.02.2023 https://bit.ly/3JV3dNx
  7. Οικονομικός Ταχυδρόμος: Η ΕΤΑΔ ανακήρυξε πλειοδότη τον Γιώργο Προκοπίου-Η επίσημη ανακοίνωση https://bit.ly/42qQASN
  8. MILINA ENTERPRISES COMPANY LTD – Εταιρεία του εξωτερικού με έδρα την Κύπρο και αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία. https://bit.ly/3TD8uh8
  9. Money News https://bit.ly/40p0TVl
  10. Δημόσια Διαβούλευση στο σχέδιο νόμου https://bit.ly/40osCWn
  11. ΧΑΪΔΑΡΙ ΣΗΜΕΡΑ: Σε ειδική κυβερνητική κατεργασία το “διαμάντι του Σκαραμαγκά” https://bit.ly/3JaqqEn
  12. Κώστας Φωτεινάκης: «Η εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά» έρχεται σε πλήρη αντίθεση με ορισμένους από της Στόχους της AGENDA 2030. Στο δια ταύτα: Η κυβέρνηση θα πρέπει να πάρει υπόψη της την παρέμβαση του Ελληνικού Δικτύου ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ή εναλλακτικά να αλλάξει τον τίτλο του σχεδίου νόμου απαλείφοντας τον όρο «Βιώσιμη προοπτική ανάπτυξης» https://bit.ly/3LGdL5q
  13. ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΝΑΥΠΗΓΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ (Σ.Ε.ΝΑ.ΒΙ.) https://bit.ly/3yYADpf
  14. Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς https://bit.ly/3FJA1rm
  15.  “Dynagas is a Liquefied Natural Gas (LNG) maritime transportation company established in 2004” https://bit.ly/3lstZof
  16. Ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Χαϊδαρίου  https://bit.ly/404ctFG
  17. Νόμος 4949/2022 (ΦΕΚ 126 Α’/30.06.2022) https://bit.ly/3ZbGl1E | ΜΕΡΟΣ Γ’ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ, ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΑΥΠΗΓΙΑΣ (από το άρθρο 5 και μετά).
  18.  ΣτΕ Ολομ. 2375/2022 και 2376/2022: Πώληση τμημάτων της εκτάσεως των ναυπηγείων Σκαραμαγκά από: (α) την ΕΤΑΔ ΑΕ και (β) τον ειδικό διαχειριστή ανώνυμης εταιρείας (άρθρο 68 επ. ν. 4307/2014). Ιδιωτικές διαφορές. Έλλειψη δικαιοδοσίας του ΣτΕ. https://bit.ly/3yY7SZS
  19. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: Πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Οικονομικών, παρουσία του υπουργού Χρήστου Σταϊκούρα, η τελετή για την υπογραφή της σύμβασης μεταβίβασης των περιουσιακών στοιχείων του Ναυπηγείου της ΕΝΑΕ στον Σκαραμαγκά. https://bit.ly/3LHBfav

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button