ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑΔΗΜΟΤΙΚΑΕΙΔΗΣΕΙΣΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Παράπονα από τον Δήμο: “Καθαρίσαμε το Αττικό χθες δυο φορές. Χωρίς διαφήμιση και αυτοπροβολή”

Επιστολή του Δήμου Χαϊδαρίου στο “Χαϊδάρι Σήμερα” για το άρθρο μας “Ο Δήμος Αιγάλεω καθάρισε Αττικόν και ΨΝΑ Δαφνίου”, στην οποία κάνει μια ευρύτερη κριτική αποτίμηση της διαχείρισης, επί του πεδίου αλλά και επικοινωνιακή, των προβλημάτων που δημιούργησε η κακοκαιρία. Επίσης αξιολογεί τη στάση και τις επιδόσεις της εφημερίδας μας. Η απάντησή μας ακολουθεί.

Αγαπητοί κύριοι,

Παράπονα από τον Δήμο: "Καθαρίσαμε το Αττικό χθες δυο φορές. Χωρίς διαφήμιση και αυτοπροβολή" 3

Το χθεσινό δημοσίευμά σας με τίτλο “Ο Δήμος Αιγάλεω καθάρισε Αττικόν και ΨΝΑ Δαφνίου” αντικειμενικά δημιουργεί στους κατοίκους την εντύπωση ότι ο Δήμος Χαϊδαρίου δεν καθάρισε από το χιόνι τα Νοσοκομεία της πόλης μας. Αυτό φαίνεται και στα σχόλια που έγιναν από επισκέπτες της σελίδας σας στο Facebook. Σας ενημερώνουμε λοιπόν ότι ο Δήμος Χαϊδαρίου καθάρισε από το χιόνι το Αττικό Νοσοκομείο χθες Τρίτη δυο φορές, το πρωί εσωτερικά και το μεσημέρι τις προσβάσεις προς αυτό. Επίσης χθες το πρωί συνεργείο του Δήμου καθάρισε και το ΨΝΑ Δαφνίου, το Δρομοκαϊτειο Ψυχιατρείο, την πρόσβαση στο hotspot κ.ά. Πέραν αυτών, μετά από εντολή (επίταξη) από την ΕΛΑΣ, εκχιονιστικό μηχάνημα του Δήμου απασχολήθηκε για τον καθαρισμό της Εθνικής οδού Αθηνών – Κορίνθου.

Όπως γνωρίζουν όλοι όσοι μπόρεσαν να κινηθούν χθες το πρωί στο Χαϊδάρι, λίγες ώρες μετα την διέλευση των εκχιονιστικών μέσων από κάθε σημείο, η χιονόστρωση επαναλαμβανόταν λόγω της έντασης των καιρικών φαινομένων. Ο Δήμος προφανώς δεν μπορούσε να διαθέσει ένα μηχάνημα όλη την ημέρα μόνο για το Αττικό, με τόσες ανάγκες που υπήρχαν στο οδικό δίκτυο. Για τον λόγο αυτό και με δεδομένη την σημασία που είχε να παραμείνει ελεύθερη η πρόσβαση στο Αττικό Νοσοκομείο, η Περιφέρεια Αττικής ζήτησε την συνδρομή του όμορου Δήμου Αιγάλεω,  ο οποίος και ανταποκρίθηκε.

Το γεγονός ότι μέσα στις χθεσινές ασυνήθιστα δύσκολες συνθήκες ο Δήμος Χαϊδαρίου έδωσε προτεραιότητα στον καθαρισμό του Αττικού Νοσοκομείου, αναφερόταν και στην χθεσινή ανακοίνωση του Δήμου μας, την οποία δημοσιεύσατε. Παρουσιάστηκε λοιπόν χθες στον ιστότοπο σας το παράδοξο ο τίτλος ενός δημοσιεύματός σας να δίνει την αντίθετη πληροφορία από ένα άλλο δημοσίευμά σας, με αποτέλεσμα να προκαλείται σύγχυση στους αναγνώστες σας. Το ορθό θα ήταν να δημοσιεύατε την ανακοίνωση που εξέδωσε ο Δήμαρχος Αιγάλεω με μια δική σας σημείωση ότι αντίστοιχες ενέργειες έκανε και ο Δήμος Χαϊδαρίου, όπως ήδη είχατε αναφέρει αλλού.

Θα ήταν προφανώς εύκολο να είχε βγει χθες Τρίτη μια ειδική ανακοίνωση με πολλές φωτογραφίες ότι ο Δήμος καθάρισε από το χιόνι το Αττικό, μια άλλη για τον εκχιονισμό των δρόμων, μια τρίτη για την αποτελεσματική λειτουργία του θερμαινόμενου χώρου στο Δημαρχείο κλπ. Αντί αυτών, η Δημοτική Αρχή δημοσιοποίησε μια γενική ενημέρωση με πολλές χρηστικές πληροφορίες.

Ποιός γνωρίζει τις ενέργειες που έκανε χθες η Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου για να συνδράμει συμπολίτες μας που βρέθηκαν σε μια στιγμή ανάγκης ή ακόμη και σε κίνδυνο λόγω της κατάστασης της υγείας τους; Ποιος έγραψε για τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που κατέβαλαν οι εργαζόμενοι αλλά και οι αρμόδιοι αιρετοί στην Καθαριότητα, το Πράσινο και την Πολιτική  Προστασία;  

Ο Δήμος Χαϊδαρίου δεν επέλεξε να διαφημίσει τη δουλειά που έγινε μέσα σε πολύ δύσκολες και πρωτοφανείς συνθήκες. Θα μπορούσατε όμως να έχετε θέσει εσείς ως τοπικός Τύπος τα αντίστοιχα ερωτήματα εφόσον σας απασχολούσαν, αφού μάλιστα είχατε επικοινωνήσει με τον Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας.

Η Δημοτική Αρχή έχει επιλέξει να λειτουργεί με σοβαρότητα και με προτεραιότητα την ουσιαστική δουλειά στον Δήμο. Επιδιώκουμε σταθερά την εξωστρέφεια και την ευρύτερη ανάδειξη του Χαϊδαρίου αλλά αποφεύγουμε την αυτοπροβολή και τις επικοινωνιακές υπερβολές. Πιστεύουμε ότι η μεγάλη πλειονότητα των Χαϊδαριωτών το έχουν ήδη αντιληφθεί και βγάζουν τα συμπεράσματά τους.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

  1. Εχτές κάναμε αλλεπάλληλα δημοσιεύματα για τις επιπτώσεις της κακοκαιρίας στο Χαϊδάρι. Άλλα προέρχονταν από δικά μας ρεπορτάζ, άλλα οφείλονταν στην αδιάκοπη ενημέρωση από τους συνδημότες μας και άλλα από επικοινωνία που είχαμε με δική μας πρωτοβουλία με στελέχη του Δήμου, πιο συγκεκριμένα τον αρμόδιο αντιδήμαρχο πολιτικής Προστασίας, Βασίλη Καρατζαφέρη. Σε τέτοιες συγκυρίες η ενημέρωση του πολίτη είναι κρίσιμη ανάγκη, που έχει να κάνει με την ασφάλειά του. Τα παράπονα των δημοτών για τις επιδόσεις τής δημοτικής αρχής ήταν πάρα πολλά και σφοδρά και τα διαπίστωσε η ίδια από τα σχόλια σε όλα τα άρθρα μας και όχι μόνο σε αυτό στο οποίο αναφέρεται. Δεν είναι λοιπόν δεοντολογικά σωστό να αξιοποιεί ένα μεμονωμένο άρθρο για να ισχυριστεί ότι δημιουργήσαμε σύγχυση στους αναγνώστες μας -άλλωστε τα πράγματα τα έζησαν, δεν τους τα είπαμε εμείς, τα περισσότερα τα διηγήθηκαν οι ίδιοι.
  2. Δεν είναι θεμιτό κάθε φορά που αισθάνεται στριμωγμένη η (εκάστοτε) δημοτική αρχή να κρύβεται πίσω από τους εργαζόμενους του Δήμου και να λέει ότι η δημόσια κριτική προσβάλλει αυτούς. Εμείς, αλλά και οι αναγνώστες μας, κάνουμε πολιτική κριτική.
  3. Ως προς το ό,τι η δημοτική αρχή πορεύτηκε στη χτεσινή κακοκαιρία “χωρίς διαφήμιση και χωρίς αυτοπροβολή”. Μην παίζετε με τις λέξεις. Η σοβαρή και διαρκής ενημέρωση για την πορεία του εκχιονισμού, τη θέση των μηχανημάτων, την πρόοδο των προσπαθειών στις επιβαρυμένες συνοικίες δεν είναι “αυτοπροβολή”. Αντίθετα είναι ζωτική πληροφορία για τον χρονίως άρρωστο, τον άνθρωπο που έχει ραντεβού για εξετάσεις, τον πολίτη που αισθάνεται αποκλεισμένος κτλ. Μην υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας, λοιπόν. Το έχουμε ζητήσει και άλλη φορά, αλλά επανέρχεσθε… Να θυμίσουμε τις αμέτρητες φωτογραφίες σας που αναρτάτε για “ψύλλου πήδημα” στο insta και το fb; Ω του θαύματος, τώρα που χρειαζόταν ο κόσμος πληροφορία και μάλιστα πολύ χρήσιμη, ξαφνικά γίνατε “σοβαροί, σεμνοί και μετρημένοι” και εξαφανιστήκατε.
  4. Μία ανακοίνωση βγάλατε με δική σας πρωτοβουλία, εντελώς γενικόλογη, και την δημοσιεύσαμε. Με την ευκαιρία, τα τηλέφωνα επικοινωνίας που αναγράψατε σε αυτήν, σε πολλές περιπτώσεις δεν είχαν ουσιαστικές πληροφορίες και λύσεις να δώσουν στους δημότες. Πιστεύουμε ότι έφτασαν και στα δικά σας αυτιά τα σχετικά παράπονα…
  5. Για να έρθουμε στην ουσία: Θεωρείτε επαρκή τα δύο μικρά εκχιονιστικά για το Χαϊδάρι ή έπρεπε να είναι και άλλα διαθέσιμα για να μην αποκλειστεί μεγάλο μέρος της πόλης; Κρίνετε επαρκή τη βοήθεια που πήρατε από την Περιφέρεια και την κυβέρνηση, για μια εδώ και μέρες γνωστή κακοκαιρία; Με βάση αυτή την εμπειρία, θα προσαρμόσετε τον σχεδιασμό σας και σε ποια σημεία; Ή μήπως την επόμενη φορά πρέπει να περιμένουμε τις ίδιες επιδόσεις; Σε αυτά, ένα προς ένα, χρειάζονται απαντήσεις και δεν θα σας κατηγορήσουμε για αυτοπροβολή.

Παρόμοια Άρθρα

Back to top button