ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Διαδήλωση με κόρνες στον Σκαραμαγκά, σε κάθε μποτιλιάρισμα πρωί – μεσημέρι, για να μην ξεχάσουν τον Κόμβο

Ουδέν νεότερον από το μέτωπο. Όπου “μέτωπο” το πολύπαθο έργο του Κόμβου Σκαραμαγκά. Πλήθος ανακοινώσεων για οδικά έργα το τελευταίο διάστημα διά κυβερνητικών χειλέων, αλλά πουθενά Κόμβος.

Πριν από 10 μήνες το θέμα αυτό το “είχε σηκώσει” με προσωπικές ανακοινώσεις ο ίδιος ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, που έγραψε στο λογαριασμό του στο facebook: Ένα ακόμα σημαντικό οδικό έργο που ήταν βαλτωμένο για χρόνια και το έχει πραγματικά ανάγκη η Δυτική Αττική μπαίνει επιτέλους σε τροχιά υλοποίησης. Η ολοκλήρωση της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω και του Κόμβου Σκαραμαγκά αποτελεί την οριστική λύση στο κυκλοφοριακό ζήτημα που αντιμετωπίζει η περιοχή, καθώς θα αποσυμφορηθεί η κίνηση τόσο στη Λεωφόρο Σχιστού και τη Λεωφόρο Αθηνών, όσο και στην Εθνική Οδό.

Πράγματι, τον περασμένο Αύγουστο ανακοινώθηκε ότι η τροποποιημένη περιβαλλοντική μελέτη θα σταλεί προς έγκριση στο ΥΠΕΝ καθώς αποτελεί προαπαιτούμενο για τη δημοπράτηση του έργου, που έχει χαρακτηριστεί ως “εθνικής σημασίας” και θα ενταχθεί στο ΠΕΠ Αττικής στην προγραμματική περίοδο 2021-2027 (πιο αναλυτικά Τριπλός Κόμβος Σκαραμαγκά: Θα ολοκληρωθούν οι διανοιγμένες σήραγγες “φαντάσματα”).

Για το 24χρονο (!) "σήριαλ" του Κόμβου Σκαραμαγκά, καθώς και αναλυτική παρουσίαση της μελέτης του έργου, εδώ: Υπερ-κόμβος Σκαραμαγκά: Από το 1997 έως το 2020… κατάφεραν δυο τρύπες στο βουνό! 

Ωστόσο και πάλι το έργο “χάθηκε και πάλι από τα ραντάρ”. Το έχουμε δει αυτό να επαναλαμβάνεται πολλές φορές και δεν πρέπει να επιτρέψουμε να ξανασυμβεί!

Στην πρόσφατη σημαντική εκδήλωση του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη με θέμα “Ταμείο Ανάκαμψης και έργα στη Δυτική Αθήνα” δεν υπήρξε ούτε αναφορά σε αυτό. Ακόμη, παρακολουθήσαμε μεγάλες συνεντεύξεις του υπουργού Υποδομών, όπως και του υφυπουργού αρμόδιου για τις Υποδομές, Γιώργου Καραγιάννη, οι οποίοι αναφέρθηκαν σε οδικά έργα και παρεμβάσεις για την βελτίωση της κυκλοφορίας στην Αττική, αλλά δεν είπαν τίποτε για Σκαραμαγκά.

Τα “μαύρα φίδια” ζώνουν ακόμη μια φορά το κρίσιμο αυτό έργο που, όπως λέει ο ίδιος ο αρμόδιος υπουργός “αποτελεί την οριστική λύση στο κυκλοφοριακό ζήτημα που αντιμετωπίζει η περιοχή, καθώς θα αποσυμφορηθεί η κίνηση τόσο στη Λεωφόρο Σχιστού και τη Λεωφόρο Αθηνών, όσο και στην Εθνική Οδό.

Το βιώνουν χιλιάδες οδηγοί και μετακινούμενοι μεταξύ Λεκανοπεδίου και Θριάσιου, δυο φορές την ημέρα. Προτείνουμε κάθε πρωί και μεσημέρι, κατά τη διάρκεια του μποτιλιαρίσματος στον Σκαραμαγκά, να ηχούν οι κόρνες, για να μην το βάλλουν πάλι στην άκρη…

Παρόμοια Άρθρα

Back to top button