Ποιος είναι ο σκοπός του “Γραφείου Δημότη”

“Γραφείο Δημότη” δημιούργησε η διοίκηση Ντηνιακού για την οργάνωση αποτελεσματικότερης επαφής Δήμου – δημοτών. Ο δήμαρχος παρουσίασε την νέα υπηρεσία με το σχόλιο “Το εξαγγείλαμε – το κάναμε! Δεν κρυβόμαστε. Επιδιώκουμε την επικοινωνία με τον Δημότη με κάθε τρόπο! Το , ακόμα και αν κάποιοι δεν το θέλουν, θα προχωρήσει μπροστά!!!”

Πιο συγκεκριμένα για το Γραφείο Δημότη, σύμφωνα με ανακοίνωση της δημοτικής αρχής:

Μια νέα Υπηρεσία για την επιτάχυνση και την καλύτερη οργάνωση της εξυπηρέτησης των κατοίκων σε θέματα καθημερινότητας ξεκίνησε στον Δήμο Χαϊδαρίου.

Το Γραφείο Δημότη – Θέματα Πολιτών είναι μια ενιαία λειτουργία υποδοχής, καταγραφής και προώθησης προς επίλυση όλων των προβλημάτων που αφορούν την καθαριότητα, το πράσινο, τις δημοτικές υποδομές (καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, φθορές στα κλπ.).

Το Γραφείο Δημότη λειτουργεί στην σύγχρονη λογική της «υπηρεσίας μιας στάσης». Δεν εμπλέκει τους πολίτες με γραφειοκρατικές διαδικασίες. Καταγράφει άμεσα το πρόβλημα που αναφέρουν και ενημερώνει την αρμόδια Διεύθυνση του Δήμου. Παρακολουθεί την πορεία αντιμετώπισης του προβλήματος και, εφόσον χρειάζεται, ενημερώνει τους πολίτες για την λύση που δόθηκε.

Σύντομα με το Γραφείο Δημότη θα διασυνδεθεί ειδική εφαρμογή στο νέο σάιτ του Δήμου Χαϊδαρίου στο πρότυπο του Haidari Agenda για την αναφορά μέσω Ιντερνέτ όλων των προβλημάτων της καθημερινότητας.

Το Γραφείο Δημότη λειτουργεί στο ισόγειο του Δημαρχείου και το τηλέφωνο επικοινωνίας για τους κατοίκους είναι το 213 2047300.