ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑΕΙΔΗΣΕΙΣΠΟΛΙΤΙΚΗΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

“Δάσος Χαϊδαρίου – Άλιμος”: Η μελλοντική Γραμμή νο 7 του Μετρό και το Χαϊδάρι

"Δάσος Χαϊδαρίου - Άλιμος": Η μελλοντική Γραμμή νο 7 του Μετρό και το Χαϊδάρι 2ΔΗΛΩΣΗ του υποψηφίου δημάρχου Θοδωρή Σπηλιόπουλου με το συνδυασμό «Πολίτες σε Δράση Χαϊδαρίου» για το ΜΕΤΡΟ στο Χαϊδάρι και τη γραμμή Νο7 «Δάσος Χαϊδαρίου – Άλιμος».
Στον τοπικό Τύπο διαβάσαμε δύο παρεμβάσεις των κ.κ. Κυριάκου Ντηνιακού και Κώστα Σπηλιόπουλου, οι οποίοι διετέλεσαν δήμαρχοι στο Χαϊδάρι, για το θέμα της επέκτασης του ΜΕΤΡΟ στην πόλη μας.
Προσωπικά δεν μπορώ να επιβεβαιώσω ή να διαψεύσω τους προηγούμενους δημάρχους για τα όσα καταγράφουν για το θέμα του ΜΕΤΡΟ. Δράττομαι όμως της ευκαιρίας να ενημερώσω τους Χαϊδαριώτες για τη πρόταση του Δημοτικού Συνδυασμού «Πολίτες σε Δράση» όσον αφορά το κυκλοφοριακό και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Ειδικότερα για τη Γραμμή του ΜΕΤΡΟ 7, Χαϊδάρι – Άλιμος.

Η γραμμή του ΜΕΤΡΟ 7, Δάσος Χαϊδαρίου – Άλιμος, προβλεπόταν στο υπό κατάρτιση Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας επί Υπουργίας κ. Γιώργου Σουφλιά. Αλλά δεν συμπεριλήφθηκε δυστυχώς στο ισχύον «Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας – Αττικής», 2014, Υπουργός κ. Γιάννης Μανιάτης (Ν. 4277/2014 (ΦΕΚ Α 156/1-8-2014).

Ορισμένες παρεμβάσεις του συνδυασμού «Πολίτες σε Δράση» για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και για τη γραμμή Νο 7 «Δάσος Χαϊδαρίου – Άλιμος», που έχουν την αξία τους:
  1. Στο προεκλογικό πρόγραμμα (2014) του Συνδυασμού «Πολίτες σε Δράση» στο κεφάλαιο για «Την εύκολη, τακτική και γρήγορη μετακίνηση προς Αθήνα, Πειραιά και Περιφερειακές υπηρεσίες» αναφέραμε: «Διεκδίκηση της γραμμής Νο 7 του ΜΕΤΡΟ που προβλεπόταν στο υπό κατάθεση Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας του Γ. Σουφλιά».
  2. Δημόσιες επιστολές προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Σπίρτζη (21 Μαΐου 2018 κ.ά.).
  3. Στην τελευταία επιστολή που έστειλα προς τον κ. Σπίρτζη με κοινοποίηση στον Πρόεδρο του «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ» κ. Μυλόπουλο, 22 Νοεμβρίου 2018, με θέμα «Επέκταση του ΜΕΤΡΟ στο Χαϊδάρι» κάνω αναφορά στη Γραμμή 7 (Δάσος Χαϊδαρίου – Άλιμος) και ζητώ μεταξύ των άλλων «Το Χαϊδάρι που είναι η «Δυτική Πύλη» της Αθήνας θα πρέπει να συμπεριληφθεί στον επανασχεδιασμό του Υπουργείου σας για τα ΜΜΜ στην Αθήνα…»
Η θέση του συνδυασμού «Πολίτες σε Δράση Χαϊδαρίου» και εμένα προσωπικά ως υποψηφίου Δημάρχου, είναι ότι θα πρέπει έστω και με καθυστέρηση να διεκδικήσουμε από κοινού μια καλύτερη σύνδεση της πόλης μας με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Σας στέλνουμε την τελευταία επιστολή μου προς τον Υπουργό κ. Σπίρτζη και τον Πρόεδρο του «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ» κ. Μυλόπουλο.

Θοδωρής Σπηλιόπουλος

Υποψήφιος Δήμαρχος με το συνδυασμό «Πολίτες σε Δράση Χαϊδαρίου»

Παραθέτουμε την επιστολή:

Προς : Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κύριο Χρήστο Σπίρτζη.  29/11/2018
Κοιν.: Αν. Υπουργούς ΠΕΝ κ.κ. Γιώργου Δημαρά, Σωκράτη Φάμελλου
Πρόεδρο ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κ. Ι. Μυλόπουλο
Πρόεδρο ΟΑΣΑ κ. Τάσο Ταστάνη
Πρόεδρο Ανάπλασης Αθήνας A.E. κ. Νίκο Μπελαβίλα

ΘΕΜΑ: Σύνδεση του Χαϊδαρίου με το ΜΕΤΡΟ.

Κύριε Υπουργέ,

Με αφορμή την ενδιαφέρουσα συνέντευξη που δώσατε στο ρ/σ ΚΟΚΚΙΝΟ 26  Οκτωβρίου 2018, και στη συνέχεια της επιστολής που σας στείλαμε με ημερομηνία 22 Ιουνίου 2018 με τίτλο «Επανασχεδιασμός του συγκοινωνιακού χάρτη στη Δυτική Αθήνα και στο Χαϊδάρι», επανερχόμαστε για να υποβάλλουμε εκ νέου το αίτημα της σύνδεσης του Χαϊδαρίου με το ΜΕΤΡΟ και κατ’ επέκταση της Δυτικής Αττικής.
Κύριε Υπουργέ,
Διαβάζουμε ότι το Υπουργείο σας επανασχεδιάζει  την πολιτική του για τα Μέσα Μαζικής Μετακίνησης  στην Αθήνα και πως  αντιμετωπίζει θετικά διάφορα αιτήματα  όπως:
Α) Το αίτημα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (πρώην ΤΕΙ Αιγάλεω) να συνδεθεί με το ΜΕΤΡΟ,
Β) Το αίτημα του Γεωπονικού Πανεπιστημίου για να δημιουργηθεί μια νέα στάση μεταξύ των σταθμών Κεραμεικός –  Ελαιώνα,
Σε αυτόν τον επανασχεδιασμό του Υπουργείου σας θεωρούμε απαραίτητο, εκτός των άλλων επιχειρημάτων που σας παρουσιάζουμε αναλυτικά στην προηγούμενη επιστολή μας (22.06.2018),  να πάρετε υπόψη σας και να συνδέσετε το Χαϊδάρι με το ΜΕΤΡΟ (ή με μέσα σταθερής τροχιάς γενικότερα – ελαφρύ ΜΕΤΡΟ) λαμβάνοντας υπόψη σας τα εξής:
Το 2009 είχε σχεδιαστεί από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ η δημιουργία της γραμμής Νο 7. Η γραμμή  Νο 7 ξεκινούσε από το Δάσος Χαϊδαρίου, διέσχιζε τη Λ. Αθηνών και μέσω του κέντρου κατέληγε στον Άλιμο. Η γραμμή Νο7 περιλαμβανόταν στο σχέδιο του Ρυθμιστικού με υπουργό τότε τον κ. Σουφλιά, ωστόσο στο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας Αττικής 2015 δεν συμπεριλήφθηκε. Προφανώς ο σχεδιασμός της γραμμής Νο7 δεν έγινε τυχαία, είχε προβλεφθεί γιατί εξυπηρετούσε συγκεκριμένες ανάγκες  (σας στέλνουμε τον αρχικό σχεδιασμό της ΑΤΤΙΚΌ ΜΕΤΡΟ, 2009)
Το Νοσοκομείο ΑΤΤΙΚΟΝ, το ΨΝΑ Δαφνίου, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, η Μονή Δαφνίου (το μοναδικό Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς στη Δυτική Αθήνα –  Αττική) απαιτούν μια αξιόπιστη σύνδεση με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για την  μετακίνηση των δεκάδων χιλιάδων επιβατών ημερησίως.

Κύριε Υπουργέ,

Το Χαϊδάρι που είναι η «Δυτική Πύλη» της Αθήνας θα πρέπει να συμπεριληφθεί στον επανασχεδιασμό του Υπουργείου σας για τα ΜΜΜ στην Αθήνα, για την καλύτερη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση με ΜΕΤΡΟ των κατοίκων της πόλης, των νοσηλευομένων και των συνοδών τους στα νοσοκομεία Αττικόν και Δαφνίου, των φοιτητών και των εργαζομένων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, των επισκεπτών της Μονής Δαφνίου κ.ά.
Στη διάθεσή σας,
Θοδωρής Σπηλιόπουλος –   Δημοτικός Σύμβουλος, Επικεφαλής και Υποψήφιος Δήμαρχος των Πολιτών σε Δράση Χαϊδαρίου

Προηγούμενη Επιστολή των Πολιτών σε Δράση Χαϊδαρίου (22.06.2018)
Φωτογραφία –  Σχεδιασμός γραμμής Νο7 του ΜΕΤΡΟ, 2009.

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button