ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ
Κυκλοφοριακό γύρω από το Μετρό: “Κοροϊδίας το ανάγνωσμα!”
Στις
7 Φεβρουαρίου δημοσιεύτηκε άρθρο μου
όπου επεσήμανα τα κυκλοφοριακά προβλήματα
στην περιοχή του Μετρό της Αγ.
Μαρίνας. Σήμερα θέλω να επισημάνω την
ταχύτητα με την οποία αντέδρασε ο Δήμος
Χαϊδαρίου για την επίλυση του
θέματος.
7 Φεβρουαρίου δημοσιεύτηκε άρθρο μου
όπου επεσήμανα τα κυκλοφοριακά προβλήματα
στην περιοχή του Μετρό της Αγ.
Μαρίνας. Σήμερα θέλω να επισημάνω την
ταχύτητα με την οποία αντέδρασε ο Δήμος
Χαϊδαρίου για την επίλυση του
θέματος.
Γράφει ο Θέμης Τζαβάρας
Τόνιζα στο άρθρο μου αυτό ότι
η Μονοδρόμηση μέρους της οδού Πλαταιών
σύμφωνα με την υπ΄ αριθ.
351/20/12/2013
απόφαση του ΔΣ
δεν υλοποιήθηκε ποτέ, γιατί σε κάποιον
περίοικο προφανώς δεν άρεσε αυτή η
απόφαση και πήγε και ξήλωσε τα απαγορευτικά
σήματα.
η Μονοδρόμηση μέρους της οδού Πλαταιών
σύμφωνα με την υπ΄ αριθ.
351/20/12/2013
απόφαση του ΔΣ
δεν υλοποιήθηκε ποτέ, γιατί σε κάποιον
περίοικο προφανώς δεν άρεσε αυτή η
απόφαση και πήγε και ξήλωσε τα απαγορευτικά
σήματα.
Το σχετικό άρθρο
εδώ: http://xaidarisimera.blogspot.gr/2014/02/blog-post_405.html
εδώ: http://xaidarisimera.blogspot.gr/2014/02/blog-post_405.html
Τι
επέβαλε η κοινή λογική; Κάποιος
προϊστάμενος να δώσει εντολή σε ένα
συνεργείο να πάει να ξαναστήσει τα
απαγορευτικά σήματα και, αν το ενδιαφέρον
τους ήταν αυτό που έπρεπε, να ψάξουν να
βρουν τον δράστη για να του καταλογιστούν
τα δέοντα.
Ο Δήμος Χαϊδαρίου τι
έκανε;
έκανε;
Το καλύτερο! Ενεργοποιήθηκαν
από την αρχή οι υπηρεσίες, η επιτροπή
περιβάλλοντος και το Δημοτικό Συμβούλιο
και…. δύο μήνες μετά, με
βάση την ίδια ακριβώς κυκλοφοριακή
μελέτη,
σε μια ιστορική συνεδρίαση του Δημοτικού
Συμβουλίου της 20 Φεβρουαρίου του 2014,
πήραν την
υπ’
αριθ.
37
απόφαση να… ξανά-μονοδρομήσουν (!)
το ήδη
μονοδρομημένο κομμάτι της Πλαταιών.
Μόνη διαφορά από την προηγούμενη απόφαση,
είναι να προστεθούν και άλλα πλαστικά
κολωνάκια, που έτσι και αλλιώς δεν
εμποδίζουν την στάθμευση των αυτοκινήτων.
από την αρχή οι υπηρεσίες, η επιτροπή
περιβάλλοντος και το Δημοτικό Συμβούλιο
και…. δύο μήνες μετά, με
βάση την ίδια ακριβώς κυκλοφοριακή
μελέτη,
σε μια ιστορική συνεδρίαση του Δημοτικού
Συμβουλίου της 20 Φεβρουαρίου του 2014,
πήραν την
υπ’
αριθ.
37
απόφαση να… ξανά-μονοδρομήσουν (!)
το ήδη
μονοδρομημένο κομμάτι της Πλαταιών.
Μόνη διαφορά από την προηγούμενη απόφαση,
είναι να προστεθούν και άλλα πλαστικά
κολωνάκια, που έτσι και αλλιώς δεν
εμποδίζουν την στάθμευση των αυτοκινήτων.
Αποφάσεις Δημοτικού Συμβουλίου Χαϊδαρίου 30 Δεκεμβρίου 2013 και 20 Φεβρουαρίου 2014
Κύριοι
σοβαρευτείτε! Όταν παίρνεις μια απόφαση, την εφαρμόζεις. Αν μετά την εφαρμογή
προκύψει ανάγκη βελτίωσης, την τροποποιείς.
Αν πράγματι κάνατε αυτοψία στο χώρο, θα
βλέπατε ότι τα κολωνάκια που τοποθετήθηκαν
με την πρώτη απόφαση, είναι όλα σπασμένα
από όσους παρκάρουν παράνομα.
Σπασμένα κολωνάκια κατά μήκος της οδού Πλαταιών.
Αν
θέλεις πράγματι να προστατεύσεις την
απόφαση απαγόρευσης της στάθμευσης,
βάζεις μεταλλικά κολωνάκια όπως έχουν
μπει στην είσοδο του σταθμού και στην
Στρατάρχου
Καραϊσκάκη (φωτό αριστερά, είσοδος Σταθμού). Το να ψηφίσεις
την ίδια απόφαση μετά από δύο μήνες και
μάλιστα χωρίς να έχει εφαρμοστεί
ουσιαστικά η πρώτη, αποτελεί παγκόσμια
πρωτοτυπία κακοδιοίκησης.
θέλεις πράγματι να προστατεύσεις την
απόφαση απαγόρευσης της στάθμευσης,
βάζεις μεταλλικά κολωνάκια όπως έχουν
μπει στην είσοδο του σταθμού και στην
Στρατάρχου
Καραϊσκάκη (φωτό αριστερά, είσοδος Σταθμού). Το να ψηφίσεις
την ίδια απόφαση μετά από δύο μήνες και
μάλιστα χωρίς να έχει εφαρμοστεί
ουσιαστικά η πρώτη, αποτελεί παγκόσμια
πρωτοτυπία κακοδιοίκησης.
Εκτός αν
η μεθόδευση υποκρύπτει ακύρωση! Αυτό
που λέμε στο χωριό:
“Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα
μέρες κοσκινίζει”.
η μεθόδευση υποκρύπτει ακύρωση! Αυτό
που λέμε στο χωριό:
“Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα
μέρες κοσκινίζει”.
Ή αν προτιμάτε την ποδοσφαιρική ορολογία:
“Σκόπιμη
καθυστέρηση και η μπάλα στην εξέδρα”.
Το σκορ του αγώνα; Αποφάσεις –
υλοποιήσεις 2-0.
“Σκόπιμη
καθυστέρηση και η μπάλα στην εξέδρα”.
Το σκορ του αγώνα; Αποφάσεις –
υλοποιήσεις 2-0.
Όλα
αυτά γιατί; Εξυπηρετώντας τι; Όποιον
αντιδρά και καταστρέφει τις πινακίδες;
αυτά γιατί; Εξυπηρετώντας τι; Όποιον
αντιδρά και καταστρέφει τις πινακίδες;
Από
την λειτουργία του Πάρκινγκ του σταθμού
τι περιμένετε; Αλλαγή των συνθηκών που
θα σας βοηθήσει να ανατρέψετε την
απόφαση; Ματαιοπονείτε. Η δική σας
κυκλοφοριακή μελέτη αναφέρει πάνω από
30.000
επιβάτες στο Μετρό και η πράξη απέδειξε
ότι καθημερινά, περίπου 2.000
αυτοκίνητα φορτώνουν κυκλοφοριακό
βάρος όλη την περιοχή.
την λειτουργία του Πάρκινγκ του σταθμού
τι περιμένετε; Αλλαγή των συνθηκών που
θα σας βοηθήσει να ανατρέψετε την
απόφαση; Ματαιοπονείτε. Η δική σας
κυκλοφοριακή μελέτη αναφέρει πάνω από
30.000
επιβάτες στο Μετρό και η πράξη απέδειξε
ότι καθημερινά, περίπου 2.000
αυτοκίνητα φορτώνουν κυκλοφοριακό
βάρος όλη την περιοχή.
Η λειτουργία
του πάρκινγκ των 380
θέσεων, δεν λύνει το πρόβλημα. Ούτε θα
το λύσει η επέκταση του Μετρό προς
Πειραιά. Θα λυθεί μόνο με επέκταση
προς Χαϊδάρι,
Αττικό
και, γιατί όχι, προς Ασπρόπυργο
– Ελευσίνα,
που θα έλυνε και την κυκλοφοριακή
συμφόρηση της Λεωφόρου
Αθηνών από
τις μετακινήσεις των εργαζομένων από
και προς το Θριάσιο.
του πάρκινγκ των 380
θέσεων, δεν λύνει το πρόβλημα. Ούτε θα
το λύσει η επέκταση του Μετρό προς
Πειραιά. Θα λυθεί μόνο με επέκταση
προς Χαϊδάρι,
Αττικό
και, γιατί όχι, προς Ασπρόπυργο
– Ελευσίνα,
που θα έλυνε και την κυκλοφοριακή
συμφόρηση της Λεωφόρου
Αθηνών από
τις μετακινήσεις των εργαζομένων από
και προς το Θριάσιο.
Αυτά τα ζητήματα
όμως λύνονται με οράματα, στόχους,
επιμονή στην υλοποίηση και ενεργοποίηση
των Δημοτών.
όμως λύνονται με οράματα, στόχους,
επιμονή στην υλοποίηση και ενεργοποίηση
των Δημοτών.
Αφήστε λοιπόν τις
μικροπολιτικές χαζομάρες του “μην
χάσουμε την ψήφο”
και κάντε κάτι σωστό, έστω και την ύστατη στιγμή.
μικροπολιτικές χαζομάρες του “μην
χάσουμε την ψήφο”
και κάντε κάτι σωστό, έστω και την ύστατη στιγμή.
Υ.Γ.
Ο Δήμος
Αιγάλεω
μόλις ενημερώθηκε για το παράνομο
σήμα
που μυστηριωδώς (;)
είχε προστεθεί στην δική τους σηματοδότηση
της οδού Ζεφύρου, αντέδρασε άμεσα και
το αφαίρεσε (φωτογραφίες πάνω).
Ο Δήμος
Αιγάλεω
μόλις ενημερώθηκε για το παράνομο
σήμα
που μυστηριωδώς (;)
είχε προστεθεί στην δική τους σηματοδότηση
της οδού Ζεφύρου, αντέδρασε άμεσα και
το αφαίρεσε (φωτογραφίες πάνω).