ΕΛΛΑΔΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Στον Σκαραμαγκά ο Εκσυγχρονισμός Μέσης Ζωής των φρεγατών ΜΕΚΟ

Σημαντική εξέλιξη σε ένα σημαντικό αλλά στάσιμο εξοπλιστικό πρόγραμμα. Στη σύσταση κοινοπραξίας με σκοπό την ανάληψη του Εκσυγχρονισμού Μέσης Ζωής (ΕΜΖ) των φρεγατών της κλάσης «ΥΔΡΑ» προχώρησαν οι εταιρείες Τhyssenkrupp Marine Systems και Thales.

Η πρώτη αποτελεί κύριο ανάδοχο για την εκτέλεση του συνόλου των ηλεκτρολογικών και μηχανολογικών εργασιών επί των φρεγατών ενώ η δεύτερη την εγκατάσταση και ολοκλήρωση των νέων ηλεκτρονικών συστημάτων στο νέο τακτικό σύστημα των φρεγατών.

Επισημαίνεται, πως το σύνολο των εργασιών αναμένεται να γίνει στη χώρα μας και πιθανότατα στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Τα πλοία είναι συνολικά 4 και με γνώμονα τις δηλώσεις του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, Νίκου Δένδια, θα εκσυγχρονιστεί ένας αριθμός τους, πιθανότατα 3. Το παλαιότερο, η φρεγάτα Ύδρα δεν θα ενταχθεί στο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού, του οποόπου το ύψος, σύμφωνα με παλαιότερες ανακοινώσεις έφτανε τα 605 εκατ. ευρώ.

Θυμίζουμε ότι έχει υπογραφεί σύμφωνο μεταξύ Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και του γερμανικού ομίλου ThyssenΚrupp Marine Systems (TKMS) το οποίο προβλέπει τη συνεργασία στα εξής έργα, εφόσον βέβαια, αναληφθούν:

  • Την υποστήριξη και αναβάθμιση των ελληνικών φρεγατών ΜΕΚΟ
  • Την υποστήριξη και αναβάθμιση των ελληνικών υποβρυχίων Type 214
  • Την σχεδίαση και κατασκευή νέων υποβρυχίων

Επίσης τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά έχουν έρθει σε παρόμοια συνεννόηση και με τη Naval Group για εγχώρια κατασκευή 2 κορβετών Gowind, εφόσον παραγγελθούν από το Πολεμικό Ναυτικό. Ωστόσο το πρόγραμμα ναυπήγησης νέων κορβετών φαίνεται ότι έχει “παγώσει” και προκρίνεται από την πολιτική ηγεσία η αποκτηση μεταχειρισμένων πλοίων LCS από το αμερικανικό ναυτικό.

Διάβασε και αυτό: Στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά το σούπερ γιοτ Dream – Μετά όμως, τι;

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button