ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑΥΠΟΔΟΜΕΣ

Ποιο είναι το έργο που “στραγγαλίζει” την Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου και αναστατώνει την Αθήνα

Και σήμερα Τετάρτη 13/3 έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα σημειώνονται στο ρεύμα εξόδου της Λεωφόρου Αθηνών τουλάχιστον από το Δάσος Χαϊδαρίου προς την Ελευσίνα, λόγω εργασιών στο οδόστρωμα, λίγο μετά τη γέφυρα Ασπροπύργου.

Το φρακάρισμα της Λεωφόρου Αθηνών προκαλεί αλυσιδωτά μεγάλες επιπτώσεις στη Λεωφόρο Σχιστού προς τον Σκαραμαγκά, στην άνοδο Λεωφόρου Φυλής προς την Αττική Οδό, καθώς και στην άνοδο της Λεωφόρου Κηφισού, καθώς οι οδηγοί ψάχνουν εναλλακτικές διαδρομές.

Ειδικότερα, κατά τις πρωινές ώρες αιχμής η ουρά των οχημάτων φτάνει από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο μέχρι την Παραλία Ασπροπύργου. Η συγκεκριμένη διαδρομή διαρκεί έως και δύο ώρες.

Το “έμφραγμα προκαλείται από την ανάπτυξη εργοταξίου που καταλαμβάνει τις δύο δεξιές λωρίδες του οδοστρώματος της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών-Κορίνθου, μετά τη γέφυρα του Ασπροπύργου και για μήκος 150 μέτρων, στο ρεύμα προς Κόρινθο. Έχουν τοποθετηθεί τσιμεντένια στηθαία.

Οι εργασίες που εκτελούνται αφορούν την τελική σύνδεση του νέου υποθαλάσσιου αγωγού ρευματοδότης του ΑΔΜΗΕ που θα συνδέει την Αττική με την Κρήτη. Ο αγωγός έχει ποντιστεί σε μήκος 336 χλμ. και έχει φτάσει στην Πάχη (βλέπε πρώτη φωτό). Από εκεί κατευθύνεται υπόγεια προς τον Σταθμό Μετατροπής στο ΚΥΤ της Λίμνης Κουμουνδούρου και είναι το συγκεκριμένο έργο που αυτή τη στιγμή στραγγαλίζει την Εθνική Οδό Αθηνών Κορίνθου.

Σύμφωνα με το Σύμβουλο Διαχείρισης Κυκλοφορίας Κίμωνα Λογοθέτη, ο οδικός άξονας λεωφόρος Αθηνών – Νέα εθνική οδός Αθηνών – Κορίνθου αποτελεί έναν από τους κεντρικότερους δρόμους του λεκανοπεδίου που συνδέει το κέντρο της Αθήνας με την Δυτική Αττική και την Περιφέρεια της Αττικής με την Πελοπόννησο. Ταυτόχρονα αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές οδικές αρτηρίες για την εφοδιαστική αλυσίδα και τις μεταφορές. Συνδέει το λιμάνι του Πειραιά με το εφοδιαστικό κέντρο διαχείρισης εμπορευμάτων του Θριασίου Πεδίου ενώ παράλληλα είναι ο δρόμος που οδηγεί στην βιομηχανική περιοχή του Ασπροπύργου και την επισκευαστική ζώνη της Ελευσίνας.

Η κατάληψη τμήματος του οδοστρώματος για την αποπεράτωση του έργου θα δημιουργήσει κυκλοφοριακό κομφούζιο σε όλους τους κεντρικούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου καθώς αυτή την περίοδο οι ανάγκες των μετακινήσεων αυξάνονται λόγω του τουρισμού. Επιπλέον, έχουμε μπροστά μας δύο τριήμερα, Καθαράς Δευτέρας και 25ης Μαρτίου που αναμένεται πολύ μεγάλο κύμα εξόδου από την Αττική προς την Πελοπόννησο. Ενώ ένα ακόμη σοβαρό ζήτημα τίθεται για τα ασθενοφόρα ειδικότερα τις μέρες που εφημερεύει το Θριάσιο νοσοκομείο.

Κατά την άποψη του κ. Λογοθέτη ένα έργο με τόσο σημαντικές κυκλοφοριακές επιπτώσεις δεν θα έπρεπε να ξεκινήσει ενόψει τουριστικής περιόδου ή θα έπρεπε να εξεταστεί τεχνική λύση κατά την οποία η όδευση του αγωγού θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς να γίνει κατάληψη του οδοστρώματος.

Η άδεια που έχει δοθεί από την αποκεντρωμένη διοίκηση Αττικής διαρκεί πέντε μήνες.

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button