Ο Δήμος Χαϊδαρίου έχει ενεργοποιήσει στο πόρταλ του μια νέα δυνατότητα ηλεκτρονικής – εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης των πολιτών, που συγκεντρώνει πλήθος υπηρεσιών σε μια εφαρμογή. Έτσι ένα πλήθος διαδικασιών, δικαιολογητικών, αιτήσεων, γίνεται πολύ εύκολα και γρήγορα.

Το κουμπί “Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες” βρίσκεται πάνω δεξιά στην αρχική σελίδα του portal του Δήμου haidari.gr. Με ένα κλικ αποκτάς πρόσβαση στο νέο ψηφιακό κέντρο υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς TaxisNET για την αυθεντικοποίηση. Έτσι αποκτάς πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες.

Τα πιστοποιητικά ή τα άλλα έγγραφα που ζητάει ο πολίτης μπορούν να παραδίδονται πλήρως ηλεκτρονικά μέσα από την ηλεκτρονική θυρίδα του. Υπάρχει η δυνατότητα ο πολίτης να παρακολουθεί την πορεία των αιτημάτων του, να κατεβάσει το κάθε αρχείο σε μορφή .pdf ή να αναζητήσει το πιστοποιητικό σε μεταγενέστερο χρόνο.

Μέσω του κέντρου υπηρεσιών του Δήμου Χαϊδαρίου, οι Δημότες μπορούν στο εξής να αιτούνται την έκδοση πιστοποιητικών όπως πιστοποιητικό εντοπιότητας, ταυτοπροσωπίας, οικογενειακής κατάστασης για μεταδημότευση κ.λπ. Μπορούν επίσης να υποβάλλουν απομακρυσμένα το αίτημά τους για ρύθμιση οφειλών, κατάληψη κοινόχρηστου χώρου, συνδιοργάνωση εκδήλωσης και πλήθος άλλα πιστοποιητικά, άδειες και βεβαιώσεις αρμοδιότητας του Δήμου.

Σε δήλωσε της δημοτικής αρχής αναφέρεται ότι “Ο Δήμος μας θα συνεχίσει να αξιοποιεί δυναμικά όλες τις νέες δυνατότητες που προσφέρει η ψηφιακή εποχή. Με σύμμαχο την τεχνολογία, κάνουμε την καθημερινή μας ζωή καλύτερη!”.