Παρά τον θόρυβο που ξεσηκώθηκε στο πανελλήνιο με όσα πέρασε σε πλοίο της γραμμής ο ανάπηρος Δημήτρης Αντωνίου, η συνέχεια δυστυχώς δεν αφήνει υποσχέσεις για συμμόρφωση από τη μεριά της Πολιτείας. Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα ως χώρα για να διεκδικήσουμε το αυτονόητο. Διαβάστε την αφήγησή του παρακάτω.

Ήμουν αισιόδοξος… πίστεψα ότι θα τα καταφέρουμε με την τόση ”φασαρία” που κάναμε για την δυσάρεστη εμπειρία μου στο πλοίο… νόμιζα ότι θα καταλάβουν… ότι τουλάχιστον αυτό θα το αλλάξουν.. αλλά ο κύριος Κουρουμπλής σήμερα μου έκοψε τα φτερά..

Φιλοξενήθηκα σήμερα το πρωί στο ραδιόφωνο 102FM της ΕΡΤ3 όπου τοποθετήθηκα για το θέμα και με ανυπομονησία άκουσα και τον αρμόδιο υπουργό να τοποθετείται μετά από μένα. Στο σύνδεσμο μπορείτε να ακούσετε τα όσα είπε. Εγώ θα σας γράψω αυτά που μας ενδιαφέρουν και στα οποία στάθηκαν και οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ3.
http://webradio.ert.gr/…/17avg2018-mathe-ti-pezi-panagioti…/

”Σύμφωνα με τους κανονισμούς που ισχύουν στις πορθμειακές γραμμές κάτω των 30 μιλίων, δεν είναι υποχρεωμένα τα πλοία να διαθέτουν ασανσέρ. «Οσα δεν έχουν ασανσέρ, δηλαδή τα παλαιότερα τύπου πλοία, τα αποκαλούμενα «παντόφλες», πρέπει να έχουν 2 άτομα προσωπικό που θα εξυπηρετούν τους επιβάτες με συμβατικό τρόπο. Ο Λιμενάρχης έχει την ευθύνη να ελέγξει τις προδιαγραφές του πλοίου και φυσικά αν διαθέτει ασανσέρ και δεν το χρησιμοποιεί», συμπλήρωσε ο κ. Κουρουμπλής.”

ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ ΕΓΩ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΑΛΛΟ! Εσεις φυσικά καλό είναι να ακούσετε όλη την συνέντευξη. ΔΗΛΑΔΗ, αν κατάλαβα καλά, ο νόμος και η οδηγία του κράτους είναι να μας σηκώνουν στα χερια και να μας κουβαλούν οι εργαζόμενοι του πλοίου. ΔΕΝ ξέρω αν μπορώ να σας εξηγήσω με σαφήνεια ΠΟΣΟ ΤΡΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΌ.

Ένα πολύυυυυ γνωστό κουσούρι των ατόμων που είναι καθηλωμένοι σε αναπηρικό αμαξίδιο λόγω ατυχήματος ειναι η σπαστικότητα. Δηλαδή έντονοι μυικοί σπασμοί που τινάζουν τα άκρα και τα αλλα μελη με άτακτο και μερικές φορές βίαιο τρόπο. Άρα δυο εργαζόμενοι στο καράβι θα με τσακώσουν και θα με κουβαλήσουν απ’ τις σκάλες… Σε όλες τις σχετικές σχολές έχει ολόκληρα μαθήματα πώς να μάθουν οι εκπαιδευόμενοι να χειρίζονται τέτοιες περιπτώσεις και εγώ θα εμπιστευτώ τη μεταφορά μου (τη ζωή μου) σε δυο ανθρώπους που έχουν βάρδια εκείνη την ώρα στο πλοίο. Και αν κάποιος είναι υπέρβαρος; Αν έχει ακόμη τραύματα στο σώμα του;

Άντε και τα έκανα όλα αυτά. ΜΕΤΑ; Με ξαπλώνουν κάτω και φέρνουν το καρότσι μου που ζυγίζει δεκάδες κιλά; Κι αν τους πέσει και χαλάσει και μείνω για βδομάδες στο κρεβάτι; Θα μου πει μετά ο νομοθέτης συγνώμη για τη φαεινή του ιδέα να δώσει οδηγία να με κουβαλήσουν στα χέρια; Άλλωστε στις στενές εκείνες σκαλες καν δεν χωράει να περάσει το καρότσι!

Τα πράματα είναι απλά για μένα. Μου το είπαν και απ’ την εταιρεία, με την οποία είχα μια πολύ φιλική και ειλικρινή συζήτηση. ΔΕΝ ΜΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ. Αν αλλάξει και μπει σχετική οδηγία να βάλουμε αναβατόρια ή ασανσερ, θα το κάνουμε. Ή αν οι ακτοπλοϊκές με πλοία σχετικά σύντομων διαδρομών ευαισθητοποιηθούν και κινητοποιηθούν από μόνες τους ώστε να κάνουν τις απαραίτητες προσθήκες…

Ειλικρινά δεν ξέρω τι άλλο μπορούμε να κάνουμε. Κάποια απ’ τις δυο πλευρές ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΥΣΕΙ…

 

ΣΧΕΤΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ

Έλληνας πίσω από την Παγκόσμια Μηχανολογική Πατέντα που κάνει φιλικά τα κρουαζιερόπλοια στα ΑμΕΑ (video)