ΚΟΙΝΩΝΙΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Να γίνει κυκλικό μέχρι Αιγάλεω το 803;

Στο άρθρο 803: Λοιπόν, ο ΟΑΣΑ μάς κοροϊδεύει κατάμουτρα – Ιδού οι αποδείξεις της απάτης παρουσιάστηκε με ξεκάθαρο τρόπο το πόσο υποβαθμισμένη είναι από τον ΟΑΣΑ η λεωφορειακή γραμμή που 803 Δάσος – Πειραιάς, που ενδιαφέρει πολλούς Χαϊδαριώτες, ειδικά τους Δασιώτες που το χρησιμοποιούν για να φτάνουν στην Αγία Μαρίνα. Μία συμπολίτισσα έδειξε με στοιχεία του ίδιου του ΟΑΣΑ ότι τη γραμμή εξυπηρετεί ένα μόνο λεωφορείο ανά κατεύθυνση, τη στιγμή που σε άλλες γραμμές του Πειραιά κινούνται έως 5-6 λεωφορεία ανά κατεύθυνση.

Ο κ. Λάζαρος Παπασταμάτης με σχόλιό του στην ιστοσελίδα απάντησε στο συγκεκριμένο άρθρο με πολύ συγκεκριμένα στοιχεία. Δέχεται ότι πράγματι αυτή είναι η επιλογή του ΟΑΣΑ για το 803 και προτείνει εναλλακτικές λύσεις στους χρήστες του. Επίσης παρουσιάζει μια πολύ ενδιαφέρουσα πτυχή για τις συνομιλίες του ΟΑΣΑ με τον Δήμο Χαϊδαρίου που αφορούσαν αλλαγή του δρομολογίου, ώστε αυτό να κάνει κυκλικό δρομολόγιο μέχρι το Αιγάλεω, αλλά ο δεύτερος αρνήθηκε. Δεν γνωρίζουμε αν ο κ. Παπασταμάτης είναι στέλεχος του ΟΑΣΑ, αλλά φαίνεται να γνωρίζει καλά τα συμβαίνοντα.

Πιο συγκεκριμένα, γράφει:

Υπάρχουν λόγοι που γίνονται αυτά που περιγράφει η αναγνώστρια.

Τόσο το 703, το 845 και το 831 έχουν σημαντικές λειτουργίες. Το 703 είναι η βασικότερη γραμμή της λεωφόρου Θηβών και η βασικότερη των δυτικών προαστίων. Το 845 συνδέει δύο πολύ μεγάλους δήμους. Το 831 είναι η μοναδική γραμμή που έχει απομείνει (εκτός από την 814 που πηγαίνει πιο δυτικά) η οποία συνδέει τον Πειραιά με μικρότερους δήμους (μετά την έλευση του μετρό τα 809, 810, 830 και 846 έγιναν κυκλικά σε σταθμούς Μετρό) οπότε επιτελώντας την βασική γραμμή Πειραιά – μικρότερων δήμων δυτικών προαστίων χρειάζεται πολύ συχνά δρομολόγια.

Από την άλλη πλευρά έχουμε το 803. Η βασική του διαδρομή είναι η Θηβών, όπου περνούν δέκα συνολικά και αθροιστικά 703 και 845 τις ώρες αιχμής. Μετά εξυπηρετεί το Χαϊδάρι όπου υπάρχει το επίσης συχνό (και επίσης σε άλλο αμαξοστάσιο) 811 και πιο πάνω συναντιέται με το Α15 (επίσης συχνό και επίσης σε διαφορετικό αμαξοστάσιο).

Τα 703 και Α15 ανήκουν στο αμαξοστάσιο της Πέτρου Ράλλη και των Λιοσίων αντίστοιχα και είναι βασικές γραμμές αυτών των αμαξοστάσιων. (Οπότε η σύγκριση με το 703 που γίνεται στο κείμενο είναι αδόκιμη και για αυτόν τον λόγο αφού κάθε αμαξοστάσιο είναι αυτόνομο).

Τα 803, 831 και 845 ανήκουν στον Πειραιά. Για τους λόγους όμως που ανέφερα πιο πάνω τα 831 και 845 είναι βασικές γραμμές ενώ το 803 όχι.

Η έλλειψη οχημάτων και κυρίως οδηγών έχει οδηγήσει στην παραμέληση ορισμένων γραμμών σε κάθε αμαξοστάσιο, των γραμμών που επικαλυπτονται από άλλες. Στον Πειραιά αυτήν την τύχη έχουν τα Β1, 130 και 803.

Σημειωτέον το γεγονός ότι ο ΟΑΣΑ και ο δήμος Χαϊδαρίου έχουν συζητήσει τουλάχιστον 2 φορές την πιθανότητα να γίνει το 803 τοπικό στο Αιγάλεω. Ο Δήμος Χαϊδαρίου δεν θέλει. Αν γινόταν αυτό, το 803 κρατώντας τα δύο λεωφορεία του θα περνούσε κάθε μισάωρο και θα γινόταν πιο εύχρηστο. Ο ΟΑΣΑ με τις ενστάσεις του Δήμου το αφήνει να πηγαίνει Πειραιά, αλλά αυτό συνεπάγεται την παραμέλησή του.

Συμπέρασμα
Αν είχαμε οδηγούς, ίσως το 803 έπαιρνε και τρίτο λεωφορείο.
Αν το 803 γινόταν κυκλικό (που συγκοινωνιακά μιλώντας είναι η καλύτερη λύση), θα γινόταν πιο εύχρηστο.

Μέχρι τότε οι κάτοικοι του Δάσους πρέπει να κάνουν αυτό που έχει στο μυαλό του ο ΟΑΣΑ ως λύση αλλά αρκετοί δεν το σκέφτονται. “Αν βλέπεις να αργεί το 803 μπες στο συχνό Α15, κατέβα στη λεωφόρο Αθηνών γωνία με Θηβών και μπες στο συχνό 845 ή στο συχνό 703”. Με τη χρήση της εφαρμογής στο κάνει και πιο εύκολο.

Μαθαίνουμε να κινούμαστε με ό,τι έχουμε.

Να γίνει κυκλικό το 803;

Ο κ. Παπασταμάτης προτείνει να μάθουμε να κινούμαστε με ό,τι έχουμε. Και εν προκειμένω, να χρησιμοποιούμε δύο λεωφορεία. Πάντως μέχρι Πειραιά φτάνει πια και το Μετρό, που αποτελεί πολύ καλύτερη επιλογή. Αν κάποιος χρειάζεται μετακίνηση σε κάποιο προορισμό πέριξ της Θηβών, είναι αναγκασμένος να πάρει το 803 ή τις εναλλακτικές που προτείνονται στο σχόλιο.

Πολύ ενδιαφέρουσα είναι όμως η αναφορά του στις συνομιλίες του Δήμου με τον ΟΑΣΑ και την άρνηση να γίνει κυκλικό το 803, πράγμα που ο ίδιος θεωρεί σωστό συγκοινωνιακά. Αν αντιλαμβανόμαστε σωστά, εννοεί η Γραμμή να γίνει Δάσος – Αιγάλεω και να φτάνει το λεωφορείο μέχρι τη Θηβών, από όπου κάποιος που θα θέλει να συνεχίσει θα παίρνει το 845 ή το 703, ενώ το λεωφορείο θα περνάει από την Αγία Μαρίνα, εξυπηρετώντας όσους θέλουν να μετεπιβιβαστούν σε αυτό το μέσο.

Δεν γνωρίζουμε πότε έγινε η συζήτηση μεταξύ Δήμου και ΟΑΣΑ. Ας μας ενημερώσουν οι αρμόδιοι.

Αυτό που έχει αξία επί του παρόντος είναι αν αξίζει και θέλουμε να γίνει κυκλικό το 803. Διότι αύξηση οδηγών… δεν φαίνεται στον ορίζοντα.

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button