ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑΕΙΔΗΣΕΙΣΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Κυκλοφοριακές συμπεριφορές στο Χαϊδάρι: Πρόβλημα ωριμότητας, πολιτικής και υποδομών

Το πρόβλημα της κυκλοφορίας στο Χαϊδάρι είναι σύνθετο και περίπλοκο. Φταίνε εποχούμενοι, πεζοί, επισκέπτες και μόνιμοι κάτοικοι, Δήμος, Αστυνομία.

Κυκλοφοριακές συμπεριφορές στο Χαϊδάρι: Πρόβλημα ωριμότητας, πολιτικής και υποδομών 2γράφει η Φιλιώ Χατζημπεκιάρη

Όπως δεν υπάρχει δημοτικός χώρος για τη λαϊκή του Σαββάτου, έτσι δεν υπάρχει και η ανάλογη υποδομή για τα ΙΧ. Οι επικίνδυνοι ηλίθιοι, που ενάντια στον κώδικα θεωρούν αυτονόητο δικαίωμά τους να ποδηλατούν ανέμελα στους κεντρικούς δρόμους, μανούλες που αποβιβάζουν τα βρέφη από την πλευρά του δρόμου, άλλες μανούλες με καρότσια στην άσφαλτο και τα ανήλικα χύμα στο πεζοδρόμιο να τρέχουν (και δεν φταίνε τα παρκαρισμένα), άνθρωποι με κινητικά προβλήματα καταμεσής της Αγωνιστών, γιατί έτσι βολεύονται καλύτερα (είναι και τα πεζοδρόμια σε κακή κατάσταση), ντελιβεράδες που ξεπετάγονται αντίθετα – παράνομα σε μονόδρομους και αιφνιδιάζουν τους οδηγούς, κάδοι απορριμάτων σε γωνίες οδών που περιορίζουν την ορατότητα.

Φορτηγά τροφοδοσίας των καταστημάτων πρωί πρωί στην Αγωνιστών να κλείνουν το ένα ρεύμα (και από το διπλανό κανένα ΙΧ να μην δίνει προτεραιότητα). Σημείο – καρμανιόλα στη γωνία Στρ. Καραϊσκάκη – Ρόδου. ΙΧ και δίκυκλα με ταχύτητες Ε.Ο. στο κέντρο της πόλης.

Το λεωφορείο που στρίβει από την Πλαστήρα στην Αγωνιστών, 7/10 φορές κορνάρει μέχρι να εμφανιστεί ο αφιλότιμος οδηγός που άφησε το ΙΧ του για να ψωνίσει.

Η Τροχαία έχει ειδοποιηθεί από την υπογράφουσα 3-4 φορές, μάταια. Ακόμα την περιμένω τη νομιμότητα, αλλά φαίνεται πως κάποιοι έχουν προνόμια.

Ενδεικτικά, το περίπτερο στην δεξιά έξοδο της Καραΐσκάκη προς την Λ. Αθηνών στο ύψος του Δημαρχείου… Ποιος πάνσοφος θεώρησε ότι το σημείο αυτό είναι ασφαλές για ΙΧ και πεζούς;

Υπάρχουν και αυτοί που φωνάζουν για την Αγία Μαρίνα. Όμως εκεί οι περίοικοι αφήνουν μπάζα στο οδόστρωμα και το πεζοδρόμιο, αυτοκίνητα χαλασμένα, εμπόδια από μπετόν… οι ίδιοι δε έχουν κάνει και τις ανύπαρκτες πρασιές τους πάρκινγκ με απαγορευτικά.

Τέλος, αν κάποτε αποφασίστηκε ότι το μέλλον του πεζόδρομου της Καραϊσκάκη θα είναι πρωτίστως ψυχαγωγικό, τότε να δημιουργηθούν δημόσιοι χώροι στάθμευσης να διευκολύνονται οι επισκέπτες, αλλά και οι κάτοικοι.

Το επιχείρημα της χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς είναι επιεικώς αστείο. Δεν μιλάμε για το Σύνταγμα ούτε μένουν όλοι στο κέντρο, τα δε ΜΜΜ αργοπορούν (3/4 της ώρας για το Μετρό) και δεν καλύπτουν επαρκώς.

Δεν είναι λοιπόν μόνο τα παρκαρισμένα ΙΧ ούτε η καταιγίδα των κλήσεων που θα μας ξεπλύνει από την αδιαφορία και την κακή ανατροφή μας. Το πρόβλημα είναι δομικό, συμπεριφορικό και πολιτικό. Είναι ζήτημα ωριμότητας. Δεν υπάρχει αίσθηση συλλογικότητας. Και μηδενικές υποδομές εννοείται!!!

Όσο για την αστυνομία, εθεάθη τουλάχιστον ένα περιπολικό με πάστες… Δεν πειράζει, αλλά να κάνουν και τη δουλειά τους σωστά, να γράφουν χωρίς αναστολή. 

Παρόμοια Άρθρα

3 Σχόλια

  1. H βούληση της δημοτικής αρχής , μπορει σε μεγάλο βαθμό να βάλει τάξη και σε προσωπικές αντικοινωνικές συμπεριφορές και να διορθώσει καποια από τα προβλήματα υποδομής.
    Καταρχήν να τηρηθεί ο ΚΟΚ , πρωτα για τη παράνομη στάθμευση σε πεζοδρόμια, γωνίες, ραμπες Αναπήρων , στασεις λεωφορείων κλπ,όπως στη διασταύρωση Αγ. Στρδου Χαιδαρίου και Πλαστήρα , πως; μα με μια απλή τεχνικη μελέτη για απαγόρευση στάθμευσης σε όλα τα σημεία με τα καταστήματα -΄διασταυρώσεις όπως Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ κ Λ. ΑΘΗΝΩΝ ,και σε τόσες άλλες διασταυρώσεις τουλάχιστον οπου περνα λεωφορείο να γίνει καταγραφή και να προχωρήσουν σε απαγορευση στα 10 μετρα όπως προβλέπι ο ΚΟΚ , εγκριση από Δημοτκο Συμβούλιο και Αποκεντρωμένη Διοίκηση και πινακίδες απαγορευτικές, δυσκολο; ναι Ακατόρθωτο ; όχι
    Οι επαγγελματικές δραστηριότητες που καταλαμβανουν τα πεζοδρόμια ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ και Λ. ΑΘΗΝΩΝ , αποφαση από Δημοτικο Συμβούλιο να εφαρμοσθεί η νομοθεσία και ειδοποίηση για απόσυρση των οχημάτων- εμπορευμάτων ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ τους και οποιος δεν συμμορφουται , προστιμο
    να πεζοδρομηθουν ή να μονοδρομηθουν καποιοι από τους κεντρικούς δρόμους με διαμπερή κυκλοφορία που εξυπηρετουν και ομορους δήμους παράδειγμα για συντομία κάποιος από Αθ. Κορίνθου προς Αγία βαρβάρα ή Κορυδαλλό ή Πειραιά απλα για να μην χανει χρόνο στρίβοντας Ιερα Οδο στο Δαφνί , συνεχίζει και μπαίνει από Αγ. στρ. Χαδαρίου και τη διασχίζει μεχρι να βγει στη Στρ Καραισκάκη και Ιερά Οδό
    ο δημότης βλεπει την παρανομια και παρανομει , με κίνδυνο ακομα και της ζωης των παιδιών του, δεν υπολογιζουμε το κίνδυνο . γιατι παντου υπάρχουν κίνδυνοι με την υφιστάμενη κατάσταση …(όπως σε τριοτοκοσμικη χώρα )
    Οι κάδοι δεν είναι χωροθετημένοι σύννομα , υπάρχει νομοθεσία , ΥΑ 114218/1997 και οτι ισχυει στον ΚΟΚ και κατασκευες σε κοινοχρηστους χωρους και πρεπει παλι να γινει μελέτη χωροθέτησης από Τεχνικη υπηρεσία αλλιώς να καταργηθούν και να εχει το κάθε κτιριο δικους του καδους όπως στις πολιτισμένες χωρες και στα προάστια που ζηλεύουμε όπως ΨΥΧΙΚΌ , Εκάλη κλπ. και η υπηρεσία πρασίνου κλαδεύει και αφήνει τα κλαδέματα δίπλα στους κάδους , μετά και ο δημότης αντιγράφει , πως να εφαρμοσθεί η νομοθεσία αφού ο ίδιος ο Δήμος παρανομει και δίνει το παράδειγμα; αφηνει και πανω στα στενά πεζοδρόμια για μέρες ‘η όπως χθες 10/10 στρ. Καρασκάκη και Ακρίτα
    να ενεργοποιηθουν τα πρόστιμα , γιατι πληρωνουμε τους λογαριασμούς, την εφορια, τα τέλη ;γιατι υπάρχουν πρόστιμα……….
    γιατι φροντίζουμε να πληρώσουμε τη κλήση, το εισιτηριο στα ΜΜΜ ; γιατι υπαρχουν και προσαυξήσεις στα πρόστιμα …………..
    AΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΑΤΗΡΑΚΙΑ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ -Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ -η ιση μεταχειριση είναι το ζητούμενο , ισως καποτε βρεθει και στο χαιδάρι ενας τέτοιος δήμαρχος , μετά τον αείμνηστο Σκαμπά ,τελευταίος δίκαιος δήμαρχος , δυστυχώς
    ατυχήσαμε…………..

    1. ε ναι, ας βαλουμε οριο ταχύτητας και στα παιδακια που τρεχουν (για λιγα μετρα και ποσο να τρεξει ένα παιδακι; )στο πεζοδρόμιο, που είναι για τους πεζούς και όχι για τα εμπόδια που εχουν τώρα : δενδρα καδους, ογκωδη , κλαδεματα, κατασκευες καταστημάτων, ζαρντινιέρες , μηχανάκια και αυτοκίνητα ΚΑΙ αφου τους στερουμε το ζωτικο χωρο που εχουν ανάγκη για να αναπτυχθουν , παιδικες χαρες ελάχιστες με σπασμένα παιχνίδια , στενά προαύλια σχολείων , χωροι αναψυχής χωρις υποδομες για πεζους, όπως στο διομηδειο κηπο., …τα παιδάκια που είναι ειδος προς εξαφάνιση ΄, μονο ηλικιωμενοι θα μεινουμε σε λίγο

  2. ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΤΙΣ ΠΡΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΔΟΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΦΙΑ .
    ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ είναι το ζητουμενο ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ νομων , ΔΗΜΑΡΧΕ ΠΟΥ ΣΤΑΘΜΕΥΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ, -ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ- ΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΣΟΥ.
    δεν σας ψηφισαμε για να εχετε το κεφαλι σας ησυχο, για να εισαστε συνεχως ανησυχοι για την ασφάλεια της ζωης των πολιτών και ειδικα των ευάλωτων , των παιδιών των εμποδιζόμενων ατόμων και ΑΜΕΑ αλλά και της περιουσίας μας και ευρυθμη λειτουργία της πολης και ιση μεταχείριση , γιαυτο σας ψηφίσαμε , πληρώνεστε απο τους φόρους μας , παραιτηθείτε απο το μισθό σας τουλάχιστον , αφου θελετε να εφαρμόζετε τη δική σας πολιτική …………

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button